2011-01-04
01.04
一見到123
佢第一句就話
1:咩事呀你
P:我咩事呀
1:你隻眼呀
P:我隻眼做咩呀
1:你個眼袋呀
愈黎愈大
本身已經老架啦
過左假期衰老左廿年
我都覺得自己一日之間衰老左好多:'(
01.05
HOHO
第一次做得晒D卷
特別係SECTION E
不過點解我隻眼不斷流眼水:(
*
01.06
收到朱古力
一直都想試左呢隻朱古力
因為都幾貴
自己唔捨得買
有人送黎
但點知係唔好味既!

之後出發去攞點讀筆
之前抽獎抽到既
原價都要幾百蚊架
不過對我黎講冇乜用
等我轉送畀BB先XD

見到TST有沛公甜品
應該係分店
咪諗住試下好出名既千層班戟
我揀左朱古力皮芝士味
但好甜加好硬
好難食
超唔開心:(

以前 依家
依家 以前
諗起就唔開心t^t
|