2011.01.01
新年快樂 買左ANS鍊+K2衫 不過得DISPLAY SO SAD
今日係NTP睇到一對男女拉VIOLIN 好正 男既高靚仔有才華 最重要係BAD ROMANCE D湯雞聲都拉埋出黎XD
好耐冇食過撈麵 菠菜麵+鵪鶉蛋+多蒜容+小小辣=勁好味
除夕又屈左媽咪請食雪糕
不過係D咖啡苦左D
*
01.03
鬼有人咁蠢架 為左幾題唔知岩唔岩既MC唔做一題可以有少少分既LQ 我既COST好大:'(