2011-01-01

2011.01.01

新年快樂
買左ANS鍊+K2衫
不過得DISPLAY
SO SAD

今日係NTP睇到一對男女拉VIOLIN
好正
男既高靚仔有才華
最重要係BAD ROMANCE D湯雞聲都拉埋出黎XD







 

好耐冇食過撈麵
菠菜麵+鵪鶉蛋+多蒜容+小小辣=勁好味


除夕又屈左媽咪請食雪糕


不過係D咖啡苦左D

*

01.03

鬼有人咁蠢架
為左幾題唔知岩唔岩既MC唔做一題可以有少少分既LQ
我既COST好大:'(

2011-01-01 08:56 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 316 | »