2010-12-28

12.28


今日好懶
溫左幾個鐘就好餓
之後走左去食野
咱們去素去

我叫既白汁芝士海鮮焗飯(素)

豬豬叫既日式吉列滑蛋豬扒飯(素)
 
好貴既松露朱古力
69蚊兩盒
好滑好濃好好味
爸爸都肯買畀我:)

之前同KITTY食既蝦籽撈麵

之前聖誕節訂的PIZZA

*

12.29

好唔開心:(

2010-12-28 08:04 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 316 | »