01.08
生日 對其他人來說 也許不太重要
但對我來說 很重要
平日已經被人忽略無視 就連出生的一天 也沒有人關注
漸漸的 我不太期待生日 反而有點想哭
*
01.09
我:係喎 你未送生日禮物畀我喎 細佬:得閒先啦 我:咩得閒先呀 快D啦 我要朱古力 糖 細佬:冇呀 我好窮 冇晒錢 我:你去死啦 月頭冇錢 呃我 細佬:冇呀 我:唔信 咁幾蚊呢 夾糖食 3.8咋嘛 100克呀 細佬:好啦 我畀3.8你啦 我細佬真係好豪好慷慨--
咦 我投得喎 讀書係我既正職 街市婆係我既PART-TIME XD