2011-01-11
01.11
PA 無法平衡 愈問愈傷心
WRITING 鋌而走險 走錯路線
人際 思緒混亂 無心戀戰
PA
明明已經出得易左就我地
GARY同豪都BAL到
得我BAL唔到
又中晒D陷阱
WRITING
心大心細
作2定4
最後作2
因為4既HEALTHY已經作到爛晒
但2我解左錯隻字
人際
唔知發生咩事
有咁多字寫咩
我提早氣絕身亡吧啦
*
01.13
天亡我也
中化考得唔好
個個都輕則頁半重則兩頁
我就得一頁
例子又諗唔起日本
想寫韓國又唔記得南打北定北打南
諗住去九龍城食金滿堂甜品獎勵下自己
個度D甜品好鬼靚
唔好食都有藝術價值啦係咪
幾經辛苦搵到個舖位
點知我話我知三點鐘先做生意
唔好去死
之後去九龍城商場食野算
咁岩見到有素食
仲話二十蚊包食包飲包糕點
咁抵咪入去食
點知冇糕點送既
又呃我
食飽返屋企
咁岩有85A
以為個天咁好憐憫我
點知D老餅唔係上車既阻住晒
架車又唔等我走左
好過份呀
*
年宵叫咩名好
不如叫
龍兔豬或者講一兔做一兔
幾有GIMMICK丫
好YEAH
聽日唱K慶祝我生日
仲有蛋糕食XD
*
01.14
冇得唱
畀人放飛機
講真真係好HURT
打電話冇人聽
自己一個人係條街度等以為有轉機
等到兩點
一句話唔去就唔去
我真係嬲囉
*
01.15
ALIYOYO YOGURT好味
有得自己整
又有爆珠糯米滋
好有咬口XD
|