2011-01-16

01.16

去到羅湖站
家泉先發現自己冇帶證件
而佢屋企係紅磡
一頭一尾
來回都...

好彩佢識做
用錢塞住我地個胃
不過我食左早餐
點解唔早D講

之後去到多左D款既
不過都係冇氫氣球
買盡都係用剩好多

唯有深水埗睇
點知咁辛苦出到去又冇

依家唯有靠淘寶啦

*

01.17

點貨先發現..
食屎啦
做生意咁唔老實
少左咁多隻風車
12X64=768
都未計佢畀左D核突風車當貴格風車
點解我成日畀人呃畀人點我做咩
有冇尊重過我呀

派卷
從來未試過連續幾科都令我傷心流淚

*

01.18

你係我朋輩
唔係我上司
唔該唔好搞錯晒D語境意識

愈諗愈嬲

2011-01-16 09:40 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 316 | »