2011-01-16
01.16
去到羅湖站
家泉先發現自己冇帶證件
而佢屋企係紅磡
一頭一尾
來回都...
好彩佢識做
用錢塞住我地個胃
不過我食左早餐
點解唔早D講
之後去到多左D款既
不過都係冇氫氣球
買盡都係用剩好多
唯有深水埗睇
點知咁辛苦出到去又冇
依家唯有靠淘寶啦
*
01.17
點貨先發現..
食屎啦
做生意咁唔老實
少左咁多隻風車
12X64=768
都未計佢畀左D核突風車當貴格風車
點解我成日畀人呃畀人點我做咩
有冇尊重過我呀
派卷
從來未試過連續幾科都令我傷心流淚
*
01.18
你係我朋輩
唔係我上司
唔該唔好搞錯晒D語境意識
愈諗愈嬲
|