


|
NZ pagent |
| 2006 年 9 月 9 日 星期六 | ![]() |
哇....O個D華裔小姐呀~~~ 好似個個都唔係好掂囉~~~~ 唉..真係冇EYE C 呀~ 不過最细O個個...DANCE 喎...佢用左BEYONCE 隻歌...都OK GA~~HEHE I got YURIKA`s letter...its very cute~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 356 | » |