


|
唔好玩~~~ |
| 2006 年 9 月 5 日 星期二 | ![]() |
TODAY..我係SST 要缺個SPEECH呀MA~~~ 點知..........我做左喎.....我諗住...我NEXT TIME 呀!!!! 唉.....TODAY..係MAX O個時...個死人頭MR.NATH..唔俾我去TOILET...PK呀!!! EXCPET THAT..EVERYTHING IS OK 啦~~~哈哈~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 356 | » |