![]() ![]() ![]() ![]() |
|
占卜上面話, 我會鍾意一個同我地位懸殊0既人. 我好無奈. ....... 會嗎? 已經遇上了嗎? 好攰, 一起身就溫science... 喵,,,,,, 溫到有 d wwf//// 傻下傻下, 好想睇"死神來了"呀>< 唔知好唔好睇呢? 呵呵呵......
_____2006-03-25 06:59 PM*|| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
就UT啦... 溫到癡哂線= = 好多野想講, 但好攰... 最近0既故事都好悲劇, 第一個女主角死左, 男主角跳海; 第二個女主角死左... 唉.... 死.... 今日英辯.... 又早走去打V.BALL... 本來個天好暗, 突然之間又好光, 好似3點幾個時咁... JOYCE同WENDY都話唔覺, 嚇到我..." 後來因為個天而患得患失... 仲發生左件事... 搞到WENDY狂尖叫... JOYCE竟然話唔好話俾人知... 第一次睇佢咁好人... 跟住, 0係火車上又聽到MARON講一D唔開心0既野... 天氣一路差, 我竟然驚... 狂叫自己唔好諗D唔等洗0既野. 返到去, 上左XXX個XANGA... 竟然有一種, 好怪0既感覺... 點講呢..."? 突然, 覺得自己好無助...
_____2006-03-23 07:34 PM*|| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||