| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
尋晚...  |
分類: 未分類 |
我尋晚去左BBQ呀!!
係同羅力威d fans一起bbq,
我地去左旺角d天台bbq,我真係第一次係天台bbq!!($152一位,好貴呀!)
好特別呀!
但個到冇人招待我地,都唔知點解要收咁貴??
又冇得睇電視,唱k又要自己帶咪!!!
真係好離譜呀!!
羅力威d fans佢地個個都好好人呀!!
不過,佢地全部都大過我呀!!
搞到我好似小朋友一樣!!
原來有d人會參加亞洲星光大道2,
佢地唱得好好聽,由其係wind wind,
唱曹格ge背叛,超級好聽!!!
佢唱到跪係地下到!!哈哈!
咁晚玩到11點幾,
番到屋企都12點幾lu!
番到屋企沖涼,訓教!!
2點幾個陣,
媽媽突然間嘈醒我,
問我幾點番黎,佢話佢好擔心我喎!!
佢話以後唔俾我同羅力威d fans出街呀!!
我唔滯呀!!!!
|
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
又到星期五lu  |
分類: 未分類 |
今日, BAFS堂, 教左好多新野呀! 不過,我都明白ge! 跟住,阿sir突然話要小測, 嚇死我地呀!! 好彩,佢只係叫我地做Ex1, 不過唔可以睇前面個d格式黎做, 最尾,我好彩都識做!!! 咁係英文堂呢? 我地要默書呀!(日日都要默書呀!!......
(閱讀全文)
|
2009 年 10 月 16 日 星期五  |
放假一天...  |
分類: 未分類 |
我諗住逢星期五先打一篇blog, 今日我地學校放我地一日假, 好happy呀! 所以我晨咁早就起身玩電腦啦! 唉!我都唔知想打d咩了! 吖!我知道要打咩啦! 我依家同蜜瓜傾緊計呀! 好happy! 好耐無同佢傾計啦! 真係有d掛住佢添!(ha,ha!) 有時會好感謝佢......
(閱讀全文)
|
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
咁快就星期五啦!  |
分類: 未分類 |
我本來諗住星期三打blog! 不過,我覺得係星期五打仲得閑d, 所以依家先打囉! 我覺得依個星期,過得好快呀! 可能係因為少功課吧!哈哈! 最近,我都可以6點幾就可以用電腦啦! 玩到我傻左!哈哈! 今日係舞蹈學會第一次開會, 我好緊張呀! 要我講野,真係叫我死,快d 不過,我都講左2次野......
(閱讀全文)
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
要交相啦!  |
分類: 未分類 |
今日我地個班, 每人都要交張相俾蘇X義 佢要在星期六,日畫哂35個人頭 真係辛苦佢啦! 我因為唔記得帶相, 所以交左張學生證俾佢 本來yu,macy諗住唔交相,自己畫 但我話咁你地個畫圖的風格咪唔同左 阿yu話我寧願唔要自己的頭係個件班T 但最終阿yu,macy都拎左張compo張相俾佢 而就黎放學時,蘇X義話俾阿sir聽,有幾個人冇交......
(閱讀全文)
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 31 | »
|