| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
考試考試...溫書溫書  |
分類: 未分類 |
唉!考試了!又要溫書了!
唔想溫呀!救命!
不過,都係要溫架啦!
今次考試,好重要呀!要黎選科lu!
都唔知選咩好???????
化學?地理?會計?
唔知呀!
而且數學書又唔見左,溫咩呀?
無眼睇呀!
大家幫下眼睇下有冇我的數學書!
書上有好多个「polly」架!
多謝大家!
|
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
妹妹生日!520!  |
分類: 未分類 |
今日係520,5月20日, 係我妹妹的生日呀! 佢今日係12歲生日, 我地今日食pizza呀! very yummy!  我送左一枝筆俾佢, 
蜜瓜送左個假蛋糕and本簿, 而佢的朋友就送左一本簿and幅畫! 
|
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
Mo Mo thank you!  |
分類: 未分類 |
昨日我和蜜瓜和momo跳完舞後, 我地一起去藍田買jazz d 野,要有紅色的, momo 諗住買red's短褲, 我就諗住買紅色的裇衫, 蜜瓜就諗唔到買咩, momo買左好平的短褲,30蚊,都幾靚, 我都想買一條,唔知有冇另一隻顏色呢? 跟住蜜瓜就和我一樣買裇衫, 她買紅黑的小格,我買大格的,我有little白色and袋, 我和蜜瓜都覺得太長,所以我地去改短, 頭一間改短要$15,收窄$25......
(閱讀全文)
|
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
哭...  |
分類: 未分類 |
依兩日都有哭呀! 最近不知道為什麼不開心,好久都冇哭了... 最近真係好累, 昨天要做Eng project,SO 我1點先訓, 唉....... 人生真多不愉快的事呀! 不過,死是改變不了什麼.. 還是好好做人吧!!!! |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
睇戲+買野&第二屆全港運動會  |
分類: 未分類 |
昨日我四點先訓,因為太hot,so訓唔到 但我今日8點45分起身,約左蜜瓜睇戲, 我係地鐵見到韋仔,but佢見唔到我, 17 again,好好睇呀! Mike同佢太太講野到,我有d想哭, 睇完戲,蜜瓜陪我食野,蜜瓜到藍田先食泠麵, 我地買左好多野呀! 我買左皮帶丶衫丶袋丶橡根, 
佢就買左皮帶丶衫, 兩点幾就回家......
(閱讀全文)
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 31 | »
|