| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
今年的情人節  |
分類: 未分類 |
昨天我與YU ,Macy,博妹買書,
因為我有書卷$100,我買左兩本書,聽說我們仍在相愛,花見,
跟住他們陪我食野。
我地跟住去打籃球,我與博妺一組,而YU 和Macy就一組,
雖然我射入球,但他們都是讓我的,因為我的球技很差,
然後楊治江就來了,他入左Macy个組,
本來M.J話來打籃球,但他最終無來,攪到我們很生氣!!!
打完波,我陪他們去吉野家食野,
食完野,我們沒有去打波,我地聊左3小時以上,我們講左好多關於愛情d野,
期間聰來了,也加入了談天,
博妹因平時會在下午睡覺,所以到最後睡着了,
不過他之後繼續和yu,聰打籃球,而我就回家!!!!
|
2009 年 2 月 9 日 星期一  |
別再問我IH!  |
分類: 未分類 |
今天開MSN,有幾个人問我IH專題,一係唔識放圖在blog,一係唔識割圖,一係叫我print IH專題,救命呀! 我由7点幾就做到9点幾,根本無得玩其他野! 雖然我是很樂意幫你們,但也不要差不多同一个時候來叫我做,我唯有不斷割圖……然後不斷地聽到MSN聲音… 請你們裝QQ,QQ可以割圖,放便你們以後做專題! 請你們買个打印机,放便你們以後print 野! 謝謝! P.S 我不想有人罵我,謝謝! |
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
開心and不開心  |
分類: 未分類 |
開心 Jazz第一次參加學界比賽就拎到甲級獎了!!!超開心! 事前都諗唔到拿到甲級獎囉!! 我相信將來會拿到更好的成績!!!!! 不開心 派左考試卷了,成績差左好多!! 中文和英文比起上年中文和英文少左20分或以上 我真係想死!!!我媽說成績太差不能再跳舞,我好擔心呀!!! 希望大考能好d啦!!!唔想跳唔到舞呀!!!! |
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
2009 年 1 月 5 日 星期一  |
仲有三日…  |
分類: 未分類 |
仲有三日就考試,即係剩番2日溫書!!! 救命!未溫過呀!!!!都唔知点解我仲可以咁「老定」?????? 可能自己知道成績差左好多,唔諗住再追番上去!!!!!! 唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗,唔諗lululululullululullulullu 太煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩啦!!!!!!! |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 31 | »
|