MySpace Playlist at MixPod.com
我好喜歡跳舞時的感覺!
跳舞時,我可以感受到歡樂!
我真的很喜歡很喜歡跳舞!!!
希望我可以跳得更好!!!!
今日去左打波,見返好多小學同學,都幾開心。
不過,我仲未射入到,个籃球架比上次高左好多,好難射入!!!
我只係識防守,雖然幫不到太大的忙,但也有阻到人一陣,我會努力架啦!!!
我防守經常怕俾人撞到,不過,防守都係要俾人撞,我俾人撞左幾次!!!好痛呀!!不過,清姐更痛,跌左幾次,撞左幾次!!!
d男仔太認真!d男仔衝過來,真係唔知点擋,好似想殺人咁,好得人驚!!!
如果擋,肯定俾人撞到超痛,清姐就係咁,佢喊理......(閱讀全文)
星期六
我去左跳舞,首先跳jazz,miss教左好多野,好難呀!(加緊練習,1月17/18日比賽)
跳完jazz,同Mo,Miki.司徒,朗朗去食M記,Miki去買野食時,只剩下我,Mo,司徒,朗朗,我唔知点解有点奇怪的感覺,可能不習慣同男仔一起吃吧!所以冇同佢地講野,諗起星期一後面是吳先生,真想死,我寧願繼續是司徒囉!!!
跟住回校跳中國舞,我竟然企咩位,做咩動作都唔記得!個時想退出中國舞,唔想連累他......(閱讀全文)
最近為了Energetic,我累了!
我只是個helper,為左咩要咁辛苦呢?
即使得左,也沒有我的份!
但是,我覺得既然都幫左,咪幫理落佢囉!
如果唔係,之前咪白費心機!
在個到我好開心,我不覺得緊張,我說大聲D,都無所謂,反對人地的建議也可以。
---------------------------------------------------------------------------
其實在平時的......(閱讀全文)