MySpace Playlist at MixPod.com
我今日參加左Energetic!!!
我見到兩個大哥哥,其中一個是主席!
他們也很好人
我地做一些牌仔俾全校,明天派,但未做唒!!!!
我整牌仔整到隻手指“辣親”辣到錶眼水
請你支持Energetic!!!
我們能幫到你!!!
今晚8点幾媽媽叫我落樓下拎信,我話睇完搜神傳先去
睇完搜神傳後,我冇落佢,想冲涼先
冲完涼,我落左去
点知我插條鎖匙,左擰右擰,仲之擰左好耐,都開唔到囉!
有d人埋來開信箱又開到喎!真係激死我呀!
最終,都係拎唔到信!!!
原來,我拎錯左條鎖匙!!!!
唔怪得知開唔到啦!!!!
星期一病左牙,唔太想講野,好累!
why me 病?because我之前个日1点先訓,做IH400字,我又冇穿外套,冷病左!!!!
今日先好番,精神左d(昨日1点先訓,温英文默書,抄IH notes)
好啦!訓覺lu...88