MySpace Playlist at MixPod.com
唉!我要等姐姐回來才能睡,她沒有帶key,so i am waiting for her!!!!
好想訓覺!!!!!
Happy New Year!!!!
就快2009年lu,2008年bye bye !!
祝大家新的一年身体健康,事事順利!
學生們祝你地學業進步!!
大家一齊迎接2009年吧!!!!
Happy New Year !!
我今日同阿媽去太古城中心維修打印机,跟住仲食左牛腩面!!!
好好味!!!
最近病左呀!每次食完藥周公都會搵我,d藥真係勁过安眠藥!!!!
今日七點幾起身(本來可以9点起身)為左同阿yu去食早餐
當我諗住叫野食時,好暈!!!!因為食左藥又無得訓,so好暈,又出冷汗,help me!!!!!!!
我唯有暫時瞇埋眼啦!!!
跳完舞...
番到屋企,我媽買左藥俾我,好多牙!
之前有睇醫生,但冇用(就係勁过安眠藥的藥)
我媽買d藥,都幾好,起碼唔駛搵周公!!!!!