MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

靜靜地...打開我的日記吧!
只想一個人靜靜地...留下一些紀念!
polly0902
暱稱: polly
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為了羅力威...我們可以...
考慮當中...
羅力威...生日快樂!
看到威威的成長...
期待...
文章分類
全部 (151)
羅力威^^ (16)
未分類 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 215
今日人氣: 1
累積人氣: 4921
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


好想睡呀! 睡著 分類: 未分類

唉!我要等姐姐回來才能睡,她沒有帶key,so i am waiting for her!!!!

好想訓覺!!!!!



2009年lu 開心 分類: 未分類

Happy New Year!!!!



2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天


2008年,bye bye! 開心 分類: 未分類

就快2009年lu,2008年bye bye !!

祝大家新的一年身体健康,事事順利!

學生們祝你地學業進步!!

大家一齊迎接2009年吧!!!!

Happy New Year !!



2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


太古城中心 滿足 分類: 未分類

我今日同阿媽去太古城中心維修打印机,跟住仲食左牛腩面!!!

好好味!!!



2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


病真是一種痛苦 鬱悶 分類: 未分類

最近病左呀!每次食完藥周公都會搵我,d藥真係勁过安眠藥!!!!

今日七點幾起身(本來可以9点起身)為左同阿yu去食早餐

當我諗住叫野食時,好暈!!!!因為食左藥又無得訓,so好暈,又出冷汗,help me!!!!!!!

我唯有暫時瞇埋眼啦!!!

跳完舞...

番到屋企,我媽買左藥俾我,好多牙!

之前有睇醫生,但冇用(就係勁过安眠藥的藥)

我媽買d藥,都幾好,起碼唔駛搵周公!!!!!