MySpace Playlist at MixPod.com
我今日起身個時已經係11點幾lu!(我係唔係好似隻懶訓豬呀?)
跟住我就玩電腦,
我最近迷上了羅力威(大家都知吧?),so去左佢個歌迷會到睇下
一睇就睇幾粒鐘,哈哈!(我係咪傻左呢?)
睇到眼又朦,聽到耳又聾...
真係又d累呀!
但係明天有chem小測呀!
等陣要溫呀!(唔溫肯定死緊!)
最近d chem唔明呀!
雖然中三已經學過,
但用左英文教,
搞到我仲唔明過上年呀!(救命呀!)
我地本來諗住要polo shirt,但經過今日的事...maybe轉T-shirt
今日蘇X義畫左d男仔(漫畫),跟住俾左我地睇,
我地覺得若他畫35個人(加埋阿sir,miss)的頭,擺在T-shirt上會幾靚
so,我地件班衫應該係咁,但唔知蘇X義在一個星期內畫到咁多個出來
so,我地件班衫做唔做到出來係未知數!
最近,唔知點解鐘意聽佢(羅力威)唱的歌呀!
佢唔係歌手黎架!
如果你地有睇atv的亞洲星光大道,就會知道佢叫[冠軍王]
佢好似只有第一次比賽,係第二名
其他都係第一名呀!
現實不重要 作曲: Adason Lo 羅力威 作詞: Jerry Cheung 你的美麗 我在沈醉 像看透了一......(閱讀全文)
唉...前晚,尋晚我都12點幾先訓!(好多功課呀!唉!)
我最近真係有好多野做呀!
日日有5,6樣功課,真係做死人呀!
又要做1樓的壁報,收book list,打中國舞的衫size(未做)
d時間真係唔夠用!
收book list,收到我想殺人呀!
d人個個話遲d交,遲d交...真係搞到我好頭痛呀!(除左B,F班)
由其D班個個人呀!
最遲交俾我呀!
交俾我時,仲係唔用寫book's name個張紙,仲唔......(閱讀全文)