| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
珍惜...  |
分類: 未分類 |
有時候人會因一些小事而唔開心
但有時候又會因別人的一句說話而開心起來
人就是這樣,時好時壞
沒有人知道自己下一秒會怎樣
可能下一秒我就會死
不存在這個世界上
我曾經想過自殺的(不過是在中一時)
那時候的我,不知道生存在這世界有什麼意義(雖然現在也不知道)
但我現在起碼知道我要好好生存下去
因為有好多人想生存,而因病或其他事不能生存
我要好好珍惜自己的生命
雖然我不知道我今日寫這篇文來做什麼
但我想現在寫就寫吧!
|
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
選拔前的心情...  |
分類: 未分類 |
我今日好累呀! 跳左一個早上... 好難呀!跟唔上呀! 明天就要選拔了! 好緊張呀!好驚呀! 唔知明天會唔會教新野呢? 希望唔好教啦! 俾我地綀好d依段舞就好啦! |
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
姐妹袋:)  |
分類: 未分類 |
我今日同蜜瓜去藍田賣舊書, 我地一去到藍田就有人問我地係咪買/賣書lu, 所以我地就跟住佢去到他的店, 我地賣左5本,先得$20,好唔抵呀! 不過我怕其他店仲低價,所以賣俾佢, 跟住去另一間書店賣書,是大世界, 我賣左5/6本,就有$100lu, 多過頭先個間5倍價錢,真係覺得頭先好唔抵呀! 而蜜瓜就賣左6/7本,有$160,好多錢呀! 跟住我地就去食冷面,好好味呀! then,我們去買袋(我之前應成左細妹,如果我賣到$50以上就賣個袋俾佢......
(閱讀全文)
|
2009 年 8 月 18 日 星期二  |
| 三年... |
分類: 未分類 |
 不知不覺,我學跳舞已經大大話話有三年了! 中國舞...爵士舞... 還記得笫一次見到范sir, 是在一個選拔當中初次見面, 在跳舞的期間,我不斷踩到人地隻腳, 因為我真的有點不協調, 不過,最後我都入選左!嘻嘻! 記得笫一次在台上表演,是表演jazz的, 當時的我還是一個不會聽音樂來跳舞的人, 而且還是笫一次面對咁多人呀......
(閱讀全文)
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
Core Side Out = 六人及底  |
分類: 未分類 |

我,可慧,魚仔,Miss Wong今日去左睇Maria的演出,好好睇呀! 我最鍾意睇售貨員個part,Maria負責賣美容產品, 佢話d產品好神奇架,搽左連毛孔都無埋!哈哈! 她有一part係戴上一個正方形的野, 被其他dancers推, then她唔知點解係地上爬下爬下爬!好得意架!好像bb學爬咁! 仲有一part dancers要掛在繩上! 我好想玩下呀!不過,都幾容易受傷! 見到佢地不停跌來跌去,我都覺得痛......
(閱讀全文)
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 31 | »
|