MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

靜靜地...打開我的日記吧!
只想一個人靜靜地...留下一些紀念!
polly0902
暱稱: polly
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
為了羅力威...我們可以...
考慮當中...
羅力威...生日快樂!
看到威威的成長...
期待...
文章分類
全部 (151)
羅力威^^ (16)
未分類 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 215
今日人氣: 0
累積人氣: 4911
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


別人的鼓勵係好重要! 開心 分類: 未分類

明天比賽lu...心情有d緊張

頭先係羅力威的歌迷會到,

話俾佢地聽,我明天要比賽

佢地講左好多鼓勵的說話

令到我心情好開心

我諗明天我要努力

不要讓佢地失望!!



2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


終於派哂d卷啦!! 開心 分類: 未分類

終於派哂d卷...成個人輕鬆哂!!!

有2科唔合格:

中文的綜合能力

同英文的聆聽

唔知成績表個分會唔會唔合格...

最好的科目:

數學-only小考 (全級第9)

數學-成績表的分數(好似係全級第2呀!!!但唔知係咪計錯...)

而化學都ok(chem 班第4名)

我諗下學期要努力d啦!!!

唔想唔合格呀!!......

(閱讀全文)



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


小學... 開心 分類: 未分類

今天好似見到小學同學...真的好似係佢

還記得小學時...

是我最輕鬆的日子...

小學那時不用因為成績而煩惱

考試可以唔溫...

唔合格都冇所謂

最多俾阿媽打幾野...

以前最差是數學同英文

差唔多次次考試都唔合格

我真係冇講大話...仲之有英文就一定唔合格

搞到成日午飯時俾老師......

(閱讀全文)



正如我所想... 滿足 分類: 未分類

終於派左d卷啦!!!

雖然成績唔好...但我沒有唔開心

英文listening唔合格都預左...

可能明白了過去的就讓它過去...

英文個d卷...全部好差

但已經比小學好好多...

而數學...Miss Luk沒有欺騙我

她前一天告訴我我的數學ok

雖然只有72分...但我已滿足!!!

而中文就未派哂...

只知3份卷(閱讀,聆聽,說話......

(閱讀全文)



2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


30%30%怎麼辦??? 不安 分類: 未分類

我剛剛考完listening....

好唔開心呀!!

因為知道自己肯定100%唔會合格

個data file ge listening...完全聽唔到

聽到ge野唔洗寫,聽唔到ge要寫...點解咁玩我呢????

我本來揀section1,但我心思思睇左2眼section2好似容易咁...

咁咪揀section2...點知勁難!!!!

跟住諗住轉番做section1個陣...淨番10分鐘

我怕做唔哂...所以冇轉到

......

(閱讀全文)