MySpace Playlist at MixPod.com
明天比賽lu...心情有d緊張
頭先係羅力威的歌迷會到,
話俾佢地聽,我明天要比賽
佢地講左好多鼓勵的說話
令到我心情好開心
我諗明天我要努力
不要讓佢地失望!!
終於派哂d卷...成個人輕鬆哂!!!
有2科唔合格:
中文的綜合能力
同英文的聆聽
唔知成績表個分會唔會唔合格...
最好的科目:
數學-only小考 (全級第9)
數學-成績表的分數(好似係全級第2呀!!!但唔知係咪計錯...)
而化學都ok(chem 班第4名)
我諗下學期要努力d啦!!!
唔想唔合格呀!!......(閱讀全文)
今天好似見到小學同學...真的好似係佢
還記得小學時...
是我最輕鬆的日子...
小學那時不用因為成績而煩惱
考試可以唔溫...
唔合格都冇所謂
最多俾阿媽打幾野...
以前最差是數學同英文
差唔多次次考試都唔合格
我真係冇講大話...仲之有英文就一定唔合格
搞到成日午飯時俾老師......(閱讀全文)
終於派左d卷啦!!!
雖然成績唔好...但我沒有唔開心
英文listening唔合格都預左...
可能明白了過去的就讓它過去...
英文個d卷...全部好差
但已經比小學好好多...
而數學...Miss Luk沒有欺騙我
她前一天告訴我我的數學ok
雖然只有72分...但我已滿足!!!
而中文就未派哂...
只知3份卷(閱讀,聆聽,說話......(閱讀全文)
我剛剛考完listening....
好唔開心呀!!
因為知道自己肯定100%唔會合格
個data file ge listening...完全聽唔到
聽到ge野唔洗寫,聽唔到ge要寫...點解咁玩我呢????
我本來揀section1,但我心思思睇左2眼section2好似容易咁...
咁咪揀section2...點知勁難!!!!
跟住諗住轉番做section1個陣...淨番10分鐘
我怕做唔哂...所以冇轉到
......(閱讀全文)