MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

靜靜地...打開我的日記吧!
只想一個人靜靜地...留下一些紀念!
polly0902
暱稱: polly
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
為了羅力威...我們可以...
考慮當中...
羅力威...生日快樂!
看到威威的成長...
期待...
文章分類
全部 (151)
羅力威^^ (16)
未分類 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 215
今日人氣: 1
累積人氣: 4907
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


與羅力威一起過平安夜 開心 分類: 羅力威^^

尋晚我6點就到左東港城

因約左Tony去囉...

個衰人明明約左我...竟遲到

所以我冇理佢...自己去左食飯...哈哈!!

食完飯打俾佢...佢話佢去左排隊

因我唔知係咪真係排個條隊...所以唔跟佢排

then.打俾小蘭問佢係邊...原來佢仲係藍田...佢話地鐵有d故障

大約7點佢先到...跟住集合fans club d人

見到好多新臉孔....

個活動845分先開始(等左好耐呀!)

第一個出場竟然係王友良(唔知係唔係咁寫個名)

佢唱左一首聖誕歌(不過音樂好細聲,聽唔到佢唱d)

then,2個小妹妹唱歌

唱歌途中我最期待的人終於出場啦!!

威威企左2個小妹妹的中間

威威仲搭住d小妹妹,仲同左我地講聖誕快樂

p.s 我地今日改左口號- 羅力威聖誕快樂!

then,主持人同威威傾下計

威威話會努力唱好d!!!

跟住威威唱forever love (好好聽)

佢將唱forever love 個時 改左merry Christmas

仲係只有音樂時講左現實不重要

跟住同3fansgames

主持人問問題(關於威威)

如果答錯,就會被威威刺破氣球

威威原來怕氣球的

佢刺氣球個陣個樣好驚咁

又唔夠力刺破氣球

係咁縮黎縮去(好好笑呀)

then,威威唱尋找的是妳

佢唱唱下會過黎同我地握手同收禮物(搞到現場有d混亂)

佢會照顧上面的人(有時向上面揮手)

then,Jason(陳柏宇)出場

同威威握手

佢地2個都好謙

Jason就向威威躹躬

威威係咁彎身(坐低個身)

佢地係咁輪流咁做(好好笑呀)

Jason讚威威唔怯場

佢話佢自己做新人個陣會怯場

威威問Jason中間d音樂可以做d咩(好似係咁)

Jason話同fans講野/揮手

跟住聖誕老人出場

Jason同威威輪流問問題

Des答岩左問題(有禮物收)

Then,威威走lu!

我都走了!!

P.S

尋晚羅力威d fans真係好多呀!!(佔左3/4個場)

不過已經少左好多...有好多都去左荃灣(可以同威威倒數)     

      

因為威威尋晚要走2場

一場東港城...一場荃灣如心廣場

聽去左荃灣ge人講有好多tbb ge人讚威威唱歌好聽

唔知佢地係真心定假意...定想叫威威過檔



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


自己做的MV 愉快 分類: 羅力威^^

第一次做MV...好好玩呀!哈哈!

其實依首歌都係羅力威創作的...

我有諗個過班際比賽唱依首歌

改左前面黎多謝老師

但我地班好似唔係幾鍾意唱一d好正經ge歌

so都係算啦!!

 



星期一... 開心 分類: 未分類

星期一真係好忙呀!!!

個日要表演3場....

真係好累呀!!

第一場是表演俾初中睇

依場係我人生中第一場自己有份編舞的一隻舞

真係好緊張...係後台個到係咁話好緊張

雖然跳出來個效果唔係好好...

但都算係咁啦...得3日時間排舞加練習

我地已經盡力了!!

第二場之前要join番班際唱歌比賽

我係咁咳...但我係主唱...真係救命呀!!......

(閱讀全文)



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


尋晚... 鬱悶 分類: 未分類

我病了..

感冒呀!

又咳又流鼻水...好辛苦呀!!

最慘係訓教時呼吸唔到呀!

我第一次因病而哭呀!!

呼吸唔到真係好辛苦...

所以我坐住黎訓教

等到可以少少呼吸

先訓低訓教

我諗尋晚係我出生以來最辛苦的一晚!!



2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


唔開心...食番d好味ge食物 不安 分類: 未分類

我一唔開心,就會食我鍾意的食物

我今日好唔開心呀!

上數學堂時,突然間小測...冇溫書呀!!!

好彩,有得打開書...但無咩用...始終唔識做...

我第一次做數做到想哭...

好嬲自己為什麼咁笨...唔識做數

自從在數學科拎到全班第一...有時唔係

我就俾好大壓力自己...唔想輸俾人睇

每次拎到第一,壓力更沈重...

好怕失敗呀!!!

今次真的要輸一次了!!......

(閱讀全文)