| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
終於買左手機lu  |
分類: 未分類 |
我今日買左手機lu!超開心
我本來是同爸爸一齊去買,但他老闆請食飯,無理由推架!
我打俾彤,但唔通,
so打俾mo,但佢話怕我地俾人騙,so無同佢地去,
諗住打俾kathy,但怕她練緊古爭,又無打,
再打返俾彤,接通了!
跟住joey打來說我地唔怕被騙就一起去,但已經call左彤,so拒絕了!
so我同彤一起去買,行左好耐,我發覺真實d手机比我上網睇細好多,so cute!!
最終,我買了Nokia Xpress Music 5220!

|
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
只怪我…  |
分類: 未分類 |
只怪我寫字太慢, 只怪我諗得太慢, 只怪我做得太慢, 只怪我太笨, 只怪我不懂做, 只怪我死都要做完那部份, 以上是我令我的eng小測不合格的原因。 |
2008 年 9 月 27 日 星期六  |
点解佢win架?  |
分類: 未分類 |
我今日看新秀覺得男仔女聲的那個人好好聽,我仲諗住佢win緊,但是他沒有win囉!!! 超失望!!! |
2008 年 9 月 25 日 星期四  |
終於開返lu  |
分類: 未分類 |
我好開心呀!因為我又可以將我說不出的話寫出來了! 前幾日,我和kathy傾中國舞考試(啊sir說我地考第6級)d野,有d煩惱呀! 就是太貴了!8人夾都要每人$2000蚊 雖然澳門有俾錢我(未拎),但我都要駛架!! 不過我未決定,如果真的有另外7个願意俾錢考試,我都肯出錢呀!不過我都要問啊媽俾唔俾 因為d錢都唔係我的,是澳門政府的... |
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
我生氣了  |
分類: 未分類 |
其實miss話要做專題,要分組,我已經開始擔憂! 我問「你」是不是與上次一樣,「你」說不是,從「你」的眼神,我已經估到「你」不要我了!我已經忍住唔問,因為我唔想知道真相! 到了今天,終於要交名單了,「你」話唔理了,要我地猜包剪突,最終冇猜! 我已經向「她」要求入組,我不斷地捉住「她」的手說我很想入,我以為我是有機會的! 上音樂堂,我已經沒心機了,上完,s說「她」已經選了一个放棄猜包剪突的人......
(閱讀全文) |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|