| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 7 日 星期日  |
去荃灣…  |
分類: 未分類 |
今日我7:45起身去荃灣!為了…因為我今日好累,所以寫少少先,明天再寫!
你地估下我去荃灣做咩?

我去荃灣是為了我的偶像-陳喬恩!
我是從王子變青蛙開始喜歡她的,為什麼呢?
因為她不做作,我不喜歡假假的人!她的演技也算不錯,所以很喜歡她的戲!!!
雖然她真的不是很美,但她的內在美也足以塔夠!
|
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
買野...  |
分類: 未分類 |
我今日買左好多野吖,好開心! 我今日放學,Kathy陪我去買files! 我地去左日本城到睇,我地首先見到原芯,我地見到有8盒$10,好扺! 个牌紙好似是名牌,跟住kathy拎左好似衣个牌子的原芯,但原來似是名牌的原芯是假的! kathy話佢好衰,騙巿民! 回家門後,我竟然冇門入,原來我媽、姐都冇帶鎖鑰,要等妹妹回來才入到屋,我地等左1粒鐘! 幸好,我地去左婆婆到坐,佢就快搬屋,10月到,好唔捨得佢,佢係......
(閱讀全文)
|
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
Happy Birthday to me  |
分類: 未分類 |
今日是我的生日,我好開心! 今年的生日終於可以唔駛一个人la!!!好多人同我講生日快樂牙!!! 我好鐘意D生日禮物啊!多謝你地牙! 我地今日去左青協,本來諗住缺做義工,但今日佢地唔得閑,4:00就要關閉去頒獎禮! 不過,4:00前可以留低玩,我地去左interroom玩,我地玩左接龍,猜皇帝… 跟住我地就去慧安園買糖,跟住就回家lu! 今晚出街食飯,我食左碗麵,过度d冷氣超冷,我回到家仲冷緊,......
(閱讀全文)
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
開學lu  |
分類: 未分類 |
今日是開学的第一天,也是我的生日最後倒數的一天!!! 今日我好開心,因為有人同我講生日快樂,雖然明天先生日,呵呵!!! 第一个人是王芷穎,她很大力地拍我搏頭,嚇死我!跟住就同我講生日快樂! 第二、三个人是kiki and 鄧曉珊 第四个人是黃逸瑜 今日好開心呀! |
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
最後一日…  |
分類: 未分類 |
点解咁快要返學架???? 仲未玩夠啊!!!!! 唔想讀書,唔想做功課…… 算啦!点都要返架la 仲有,你地知唔知我好慘,黃煒彤用了我的圖書證借書,但她沒有还書,欠了兩三个月,搞到圖書館寄了兩封過期通知俾我,佢地仲話如果再唔还,就採取法律行動,唔想坐牢 我七月尾收到一封,八月頭收到一封,自從媽媽知道這件事後,日日罵我… 在七,八月尾期間不斷叫佢还,佢一係話:唔得閑,就話明天还 But,佢今日話俾我聽还左lu 開心......
(閱讀全文) |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|