| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 27 日 星期日  |
2008 年 7 月 14 日 星期一  |
| 阿雪,生日快樂! |
分類: 未分類 |
今日好早起身!為左阿雪,冇所謂啦! 我地送左過銀包俾佢!(我都好想要呀!!!算啦!等到九月就有架啦!) 我地陪左佢去旺角。影左貼紙相(幾靚架!) 跟住去左shopping,我買左見衫,$30的 然後去M記,其間有D外國人找不到位,問我地 我地的位子有冇人,跟住kiki答「have people 」,但佢地唔明,跟住佢地再找另一个位。 我地諗住答mtr个陣,有人俾左D小飾物,原來她們不是送給我......
(閱讀全文) |
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
| 好累&sorry阿雪 |
分類: 未分類 |
今日真係好累,由家去到school,由school去到家,來來回回有三四次,行到豬腩肉都冇唒。 真係thank you ki ki ,ki ki 's mother 介紹那位姨姨给我認識。 不過,我向阿雪借了錢,明天唔得还。真係sorry阿雪! Because 我媽沒錢,而我爸竟然沒給錢,去了大陸。今晚餐飯真是青淡,現在真肚餓!!!! 阿爸說星期六晚上才回來,唯有這兩天捱一捱。 最後,真係sorry阿雪! |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
麥承晞的表妹來我家  |
分類: 未分類 |
昨天早上她來了我家,為什麼她來呢? 因為我媽認識照顧她的姨姨,這位姨姨以前是照顧麥承晞的,所以她不時問我麥承晞怎樣,而他的表妺好像來了兩次,不过今次是第一次見她。 她真的很可愛,也很聰明。不过也廷頑皮的,她把我家的珠子倒瀉了 真係有排汁。 |
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
表演  |
分類: 未分類 |
今天是我表演的日子,雖然這个表演不是做得很好,但是也比上次十週年好,我覺得這个表演有一些難度,不像上次,跳幾跳,企起身,這次真正感受到跳舞(jazz)的感覺。 我有受傷過,小腿瘀左,肌肉痛 我感受到台下的熱情/冷漠? 可能真的太投入,今次沒有受到台下的觀眾的影響。 但我覺得很滿足。 |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|