吾要吾要吾要;
我吾要'你'
我要'佢地'
但係點解'你'永遠都要痴住我;
'你'好煩呀><
我要個d開心;
吾要吾開心呀><
但係吾開心就死都要跟住我;
今日無啦啦又係度喊啦
今日本身都冇話咩吾開心;
但係當自己1個既時候
就係我感到寂寞;無助既時候'
就會又覺得世界好暗;
所以我就係度喊._.
喊喊喊喊喊喊喊喊喊
結果;沖涼喊
沖完喊
總知;好想喊=(
我再冇mood啦;
冇氣啦////
之前以為有左您;
世界會變得美妙
但到宜家;
我都只係認為你會為我對世界有10%既留戀=)
我顛啦=(
Mandy;Rachel;Jamie;總知吾開心既人'
你地1定要開心=)
雖然我真係冇資格話你地
因為我自己都係咁;
但做得你個fd
就算自己點吾開心
都吾想你地吾開心;)
|