2/4
本來說去唱k
結果沒有去到
我又不會好踏單車
不是我不懂
是我有心理陰影
曾有一次我和家人一起去
去到斜路,我在落斜的時候(很慢的)
突然有車失控-_-
我媽咪叫停了我,
當我一停
那部單車就撞在我前面
雖然我沒有事
但很害怕
所以我想如果我再去踏單車
我會想和我最喜愛的人一起去=)
我不會去踏
只會坐在車尾xdxd
之後我去了天水圍-_-
蠻高興
買了禮物給Oscar
放假後先可以送給他-_-
------------------------------------
3/4
去了柔柔B-Day Party
生日快樂-_-
我會用口語:
吾知咩事囉-_-
你去到比人串
話咩你送份禮物咁難
咁好囉,睇你送d咩-_-
好Cheap囉
你知吾知你自己肥撚左好多
品味又差左
仲串q左好多
笑下就無啦啦彈句咩
你地兩個好姣
如果你話我著短褲而姣既,我就認為搞笑左d
因為你都著短褲
你姣得起咩?
如果你話因為我笑而姣,就更好笑
因為咁樣我肯定所有人都姣啦-_-
你咁鍾意話人姣,你咪慢慢囉'
我吾介意喎
你地不嬲都係咁講我架啦
聽慣左囉-_-
不過,話人個d
多數話緊自己
所以你慢慢啦
Ms Tang都話,世上有報應架=)
|