SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 0
累積人氣: 3730
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


9/2 鬱悶 分類: 霈@ 之情感日記

番到去之後要傾Ls
之後早會/..\
悶悶悶...
一路都悶~~
Bell好慘
比條友踢爆左~
我地杯葛佢....
之後我拍死左隻蚊~
God
好Dirty呀~
我係咁講青梅竹馬-.-
比佢怒視~
別誤會...我不是喜歡你的...



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


7/2dance比賽 滿足 分類: 霈@ 之情感日記

今朝9點起左身~
番學校跳舞
點知鬧鐘冇較到
但係9點正起左身-.-
吾知咩事囉~
落雨?!正在想...今日比賽是否很壞
番到去,,,
Dance
第1次跳
就比頂帽𠝹傷左~
傷口都幾深~
跳跳下...感到有d痛-.-
望1望~
流緊血~
多謝yau借膠布比我
感激
去到...同馬崇同房=.=
我地就化妝等等既野
再練下
4點幾先比賽-.-
比起練好少少咁啦
之後跳完睇人地比賽~
再講成績~
甲等=.=(即係中間)
吾知點解聽落好似好好
但..講真有d吾開心
雖然我對自己冇咩期望
但係聽到人地拎優等既時候尖叫
個心有d吾好-.-
佢地有付出所以拎到優等所以尖叫
而我就冇付出過
(某:但係吾知應該開心咩)
唉~我都吾知-.-

========================
一開始傷口痛  血係度流~
血停左冇流
但係有時都會痛
就好似我咁~
一開始個心好痛, 係度喊
喊完啦...有時諗番起.個心都會痛~
唉~!~!~!



 



2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


6/2 不安 分類: 霈@ 之情感日記

雖然跟你相識沒怎樣傾談過
最近才開始跟你說過笑
也許會太明顯
跟你對望過一次
但偷望的次數卻數之不盡
也許對你只有四分之一的感覺
為什麼我會這樣說
今天sammi問我生日有沒有遺憾
我反問自己
'遺憾'?!
第一個想遺憾的事
卻不是不能和你一起
是早前的他
不要想起是那個那個
現在喜歡的是第三個
只有一個人知道我現在喜歡的是誰
遺憾就是不能和'你'(之前的)在一起
想起:能與你一起  更艱難更在乎你
能與你一起 哪管財富賺不起
能與你一起 我的殘缺亦完美
能一起 贏輸都勝利 能一起 才珍惜運氣
但..想起這隻歌
又想到那個那個~
不能啊~
我很想知道你真的有女朋友嗎?!
就算現在你跟我說沒有又好
我都不會覺得高興
只因我不想 一次又一次地被你傷害
哭了又哭
認識了你們
眼淚卻未能停止
是我花心
還是
小時候的愛總是不會長久?!
還是
我還未碰到我的白馬王子?!
有時候
我很想當大雄
我想知道我將來會跟一個怎樣的人一起
那麼我便可以專心地等候那人的出現
不用想,不用試
不用再接觸一些傷我心的人
那..不是更好嗎?!
我不會再為你們任何一人再去哭泣
只因現在的愛太...膚淺
我的生日願望是:
會變得更漂亮(每年都是,可是永遠都是這麼'他媽的'的樣子)
遇到白馬王子(-.-'現在不會是好時候出現)
學業進步(總算你不是想愛情,還有學業)
還有還有:八姊妹情永在啊~
姊妹們:我愛你們啊
在此,謝謝那些跟我說過生日快樂的人=]
不論是中學同學,小學同學也好~
感動的是:Annie你跟我說生日快樂
還有思晴的信息
謝謝大家




 



6/2生日快樂=] 開心 分類: 霈@ 之情感日記

今日一早起身0.0
去g.g活動
去左買chicken wings
點知9點幾
咪番左上屋企
正chicken wings
呵呵~
之後冇啦啦又要去買油

去到就正野食
正左好多好多野食-.-
蕃茄暑仔湯,煎雞翼,腸仔蛋,炒菜~
好好味tim~
之後走既時候J.W佢地唱生日歌比我聽~
比MS.Fung聽到-.-
佢地都唱埋xD
好多謝大家^.^
之後去左玩~
同sammi,athena
多謝佢地請我食野~
好感謝大家~!~
聽日要比賽...好吾鍾意呀~
吾要呀吾要呀



2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


5/2 開心 分類: 霈@ 之情感日記

今日...番到去步操~
比人讚xD
之後jamie拉左我去傾...~
番到房
大半個黑板都寫哂生日快樂
好多謝大家呀~
8姊妹,彤彤,bell,yuki,jovi,lemon,jamie,maggic同唯1男孩~billy
多謝哂~
咁耐都冇人試過有人咁樣同我慶祝~
感激!!!!!!!
放學同那位玩得好開心-.-
你吾鍾意呀?!
我係鍾意同傾玩得咁fd呀
關你咩事呀?!
人地鍾意比我meat呀
吹?!
'生'吾'生'窗關你咩事xD

g.g中既時候
gabriel同1個人黎hall
ms fung問佢地係咪join g.g
xDxD
總算你當我係fd既
都有call我xD
仲以為你會避我tim
聽日生日^.^
happy
聽日g.g outing
煮野食-.-