近日脾氣吾好'
令到大家嬲請見諒=3=
因此我更年期xD'
近來好多好多野令我煩lo'
嬲-.-'
討厭-.-'
嬲左你>3<
其實之後見到你吾開心我都怕xD
怕你會吾釆我lo
琴日你打黎
又冇講咩事-.-
今日番到去
冇野lo
呵呵~~
仲玩得好開心tim'
我步操之後'
諗住番到-.-
係門口比r.chan捉住lo
講番壁報d野-.-'
攰
放學
rachel先記得寺要拎菠蘿腸
好釆佢記得
我同佢跑番去lo
好攰ar'
番到去
athena同我講話咩岩岩gabriel搵我
超o lo
之後童軍玩games
我地亞軍-.-'
之後食野
有人正到我地d野食跌左係地下lo-.-
ms fung仲要話拎去洗下佢-.-'
算xD
之後我地拎野飲比佢地(拎第2包xD)
我竟然可以係咁多人面前請佢飲!v!
勁ar-.-
我好大膽ar xD
聽日守時ar
|