SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 2
累積人氣: 3724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


22/11悶!v! 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

昨夜睡不著'
只因為前天的事和斷了線的風箏'
不要多想了@.@
忘記風箏斷了線便行了
可是9姊妹就....
過去既事...就係過左去既事(rachel說的)
我希望真的..
9姊妹永遠都會在一起!.!
我愛你們啊

回復我們以前的傻笑9人組吧@.@
看來
我們要別改組名吧@.@
我姐姐看到9姊妹這3個字@.@
她問:'尻姊妹'?
很無奈的#..#

今天努力地做maths ws.
哭#.#
現在才做完0,0
明天真的要帶眼鏡嗎?!
不想**
我不想!.!
帶了很樣衰-.-
天:不帶也是這麼樣衰...怕什麼?!



2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


21/11完了嗎? 鬱悶 分類: 霈@ 之情感日記

昨天的事?
可以忘了嗎?
我很抱歉對於昨天的事'
我們九姊妹還是九姊妹'
永遠不要散,好嗎?
對不起'
我真的需要你們的原諒!v!
我知我忽略了你們@v@
不會再有下次*((
真的*.*
Sammi,Amy,Rachel,彤彤,Cloris,Mandy,Shirley(排名不分先後)
對不起!`
我亦代表[他]向你們說對不起!
不要生氣我和他`
昨天的事我有報應了!v!
我回到家!v!五時多了!v!
我答應了**媽媽五時前'回到家@v@
但我遲了`[
結果不能回家@.@
不能食飯0,0
我受到報應-.-'
受到應有的報應了'

彩虹-.-'去了?
你好像斷了線的風箏 *
我可以做些什麼去回復之前的一切?
我真的很想知道@.@
如果可以@.@
我想回到9月初@.@
我想...
我不會再說我愛的是誰@.@
紛爭便不會出現...對嗎?
我錯了
我真的錯了@.@

 



2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


18/11又係新的一天0,0 開心 分類: 霈@ 之情感日記

又係新既一天!v!
今日番到去@.@
冇野做-.-
好凍又好悶-.-
中史?!
原來第一堂係中史-.-
但我竟然吾知囉
冇拎到書'
athena就jeff比本書我(佢講笑地說)
呀jeff話:我都冇帶-.-
下0,0
老師入到黎
我同佢一齊舉手話冇帶!.!
佢地就係度笑囉
dick哥仲要專登話:佢地姐住左我
目的就係為左老師會叫我同jeff向去後面~.~
可惜失敗啦.呵呵!.!
之後H.E.
仲諗住會煮野食-.-
點知
講野講左兩堂-.-悶....
仲要搞到我地勁肚餓-.-
之後上出去-.-
dick哥同jeff走得好快咁落去食野-.-
我地都諗住落去-.-
點知有人同我地講話,,
吾記得左mr.mak話要留我地咩.
之後我地呆左@.@
就去叫佢地
太遲-.-
買左野食囉~>~
點知theodore走落黎話~.~
mr .mak話太多人吾係度所以聽日先-.-
記住啦xdd
之後問左佢借錢-.-
之後lunch我地冇食過野0,0
係班上玩得好開心-.-
打仗Tim'
仲要打左勁耐-.-
First
本來好地地-.-
之後呀JEFF開始搶我D野-.-
戰爭開始啦@.@
呀DICK又張我既野塞去BIN度0,0
玩玩下0,0
見到佢地係出面就當咩事都冇發生-.-
跟住冇啦啦溫子豪問溫溫村咩班-.-
之後我同佢去左搵溫溫村-.-
P.E.堂吾洗上~.~
開心^.^
之後見MR.MAK
講project 既野-.-
之後去左許留山~?.~
之後閃人-.-
落左車冇啦啦有人拍我博頭
係carmen-.-
佢話收到路邊社消息我[秘密]
我冇野好講-.-
之後行行下見到個細佬跌倒~.~
想去扶佢
但係佢都起番身囉-.-
跟住佢走番去呀媽度(他哭泣中)
佢呀媽係面前都吾理佢..
有病架?!仲要鬧佢-.-



2009 年 11 月 17 日  星期二   晴天


17/11調左位~.~ 鬱悶 分類: 霈@ 之情感日記

調左位啦!v!
可以點呀?!
坐最後個行-.-
我咁矮~.~
d人姐住哂啦!v!
我有'近示'
睇吾到黑板
同r.chan講
r.chan只係調我一個星期-.-
叫我帶眼鏡-.-
我宜家坐係athena前面~.~呀jeff後面
呀dick前面~.~
開心開心
只係一星期但係我都會好好珍惜架^.^
今日我都吾知去邊到食lunch0,0
去左吉呀媽~.~
見到rachel carmen佢地-.-
但冇位-.-
所以走左去m記
仲要買外賣@.@

我吾合格架-.-
點算呀?!
哭了嗎?!
是你拎了我的一分哦~.~
吾制吾制



2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


16/11失落-.- 感動 分類: 霈@ 之情感日記

今日朝早番到上去-.-
仲未調位既?
好慘呀!.!
R.Chan遲左番所以冇得調'
唯有等..等聽日'
我咪要對住R.C多一日囉?!
(某:一日姐)
就係呢一日囉-.-
我比佢正傷左-.-
雖然只係好少事-.-
但比佢正親好吾鍾意囉xd

跟住小息之前一堂去左'書展'
買左兩本書-.-
76個幾呀~.~
心痛-.-
冇得半個星期既錢啦-.-
番到去-.-
Dick係咁話我同佢對望0,0
之後溫生又講番之前d野出黎(咩事大家都知啦xd)
搞到勁無奈-.-

Dick哥-.-
咪再煩我啦-.-
我d野就黎比你玩哂啦xd

今日lunch
去左m記-.-
billy個班人又去左-.-
比佢地見到我地~.~
頂>.<

之後番到去-.-
好似痴左線咁囉=.=
呀jeff搶左我本秘密-.-
既然我都話左比你知囉~.~
點解你仲要睇w0r'
吾開心v.v
之後上Eng堂冇咩野咁啦-.-
到PTH堂啦~.~
個幾隻野係度玩-.-
我同緊呀jeff傾野-.-
佢地張佢地既頭阻住哂-.-
之後溫生同marco哥又放佢地既筆袋係度-.-
marco哥仲凸佢個死人頭出黎-.-
不過~,~
我地仲係繼續xd

之後
放學
為左你再次問呀媽比吾比睇比賽xd
比呀媽鬧左一餐`
仲要cut我線~.~
算!.!
值得掛-.-
之後去左7仔買野食-.-
番到黎佢地踢緊-.-
我地食暑片-.-
佢地係度笑-.-
我地當睇戲~.~

好凍呀!v!
吹風宜家感冒啦!v!
為左你呀@.@

走啦!.!
你地去拎8達通-.-
本來我走先-.-
因為你地係b出口~.~
點知-.-
你擺出一個咁既表情-.-
我又吾狠心,又吾捨得'
最後都係陪左你地-.-
你又係恆安落車啦~.~
我係恆安拎8達通~.~
好多人-.-
所以我叫你走先-.-
見到你入左去7仔-.-
但好耐都未出黎~.~
諗住你走左-.-
點知你出左黎仲比左印花我^.^
之後望住你走啦~.~
拎完我行行下~.~
我明明望住地下-.-
之後見到你囉-.-
怕怕呀~.~
我仲問左一句~.~
乜你行得咁快既-.-
你冇答~.~
只係話叫我打比你搵番你個phone!v@
算了吧-.-
見到你都很開心架啦~.~
不管你係咪有意等我0,0
係馬鐵到-.-
我撕難左封信-.-
本來諗住吾去既-.-
點知~.~
既然我去-.-
就吾比你啦-.-
所以就撕難佢啦-.-
吾好問信中既內容-.-
因為內容是:
[秘密]