SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 3
累積人氣: 3725
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


6/10應該等你嗎?! 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

我琴日同自己講]]]
我等你1年''
但係今日我先發現1年係好難過-.-
要我對住你...忍受你鍾意呀van
得咩?!
你鍾意邊個ga?!
有冇人講比我知個答案?!
究竟athena講既先岩'
定係rachel講既先岩呢?!
我好想知?!
點等你1年呀?!
吾通真係天意弄人?!
我想講我只會等1個月''
1個月之後...無論你既結果係愛我定吾愛''
我都會放棄-,-
我自問吾係1個有耐性既人
我想等你係因為我想你同我講愛我]]
但係呢d我都知係幻想=.=
因為多數如果個個日係鍾意你..即使比講都吾會出聲
但你一再反對係kenson吾係kelvin...
我冇野好講=.=

放心啦@.@
我會自己係你面前消失'
吾會阻住任同呀van]]
咁得啦?@.@
講到呢度[[[
我又發現...
我係會無限期地等你[[[
但等你
即係...你幾時同我講鍾意我...我都會接受'
但係同時'''
我會等埋其他我想等既人''

你地吾該幫我決定下..
我係咪應該等佢..
定係....






6/10對你的愛究竟是怎樣 疑惑 分類: 霈@ 之情感日記

想念妳
在每個想念妳的夜晚
無法再等待妳入夢
在每個想念妳的夜晚
擁抱妳的心
(我真係好掛住你呀)
(點解你會令到我傷心痛哭?!
只係1句話姐?!)
我就回去 別引出我淚水
尤其明知水瓶座最愛是流淚
(假如有1日我放棄左你..但你同我講話鍾意我
我應該接受你定係...)
放手 放開所有 彼此更自由
(但係當我聽到你鍾意佢我只有)
衷心祝福然後就放手
(我真係好憎你!!)
如果可以恨你情願痛恨你連遇上亦要躲避
(即使你拒絕我又點?!我會等你ga)
若是要等1個他  不怕面紅
就是要等1個他  毋需要自控
(我同自己講要)
倔强說不痛
假裝什麼傷都沒有
倔强抬起頭
決不讓眼淚往下流
(我好掛住你呀)
誰會為愛人不惜一切 而我或太傻 愛你願放棄一切
朋友亦叫我控制 說放膽愛別失勢 我不想給歪理來蒙蔽
容我愛你深不見低
I Miss You感動你 這份愛 太神奇
真心來融化你 誰要勉強假裝愛理不理
我只想保護你 發誓要 你歡喜
不必刻意 無需構思
坦率對著你說一句 I Miss You
(睇黎我要係你面前消失.....先可以令你地開心咁.......)
或再不配合 共你一對
都想當老友伴隨
始終兩腳難後退 太不識趣
單向地愛下去
別這種態度 極之乾脆
約見面藉口諸多 說要推
如果不想再面對 慘遭負累
無謂再做朋友 便告吹
我會消失 讓自己一個抑鬱
道謝你絕情 絕得送上這種惡疾
來日裡 你與我各自賣醉
再也不知你於週末怎麼生趣
盡快消失 為自己一個呼吸
若令你動情或者我永遠不及
即管退隱 誰人令我這麼固執
或有種隔膜 沒法攻破
都可否念於當初 吻過麼
如果騷擾你是我 不勝負荷
寧願斷絕來往 就這麼







 



2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


5/10終於講出口 感動 分類: 霈@ 之情感日記

估吾到...
估吾到我終於講出口!.!
平時都係d人講我同佢..
但我1路都冇承認!
今日我決定同佢講清楚
因為講結果又係咁吾講結果都1樣!
我知我鍾意佢吾1定佢鍾意我!
但係幸福係自己爭取ga!.!
即使佢鍾意呀van!
咁又點姐?!
我終於講左我人生中...
第1次認認真真咁同人講我愛佢'

雖然結果我都知道
但係我仍然會講
講左出黎
個心舒服左好多']

我吾介意比人拒絕
因為能夠鍾意1個人都已經係幸運!.!
邊個話女仔吾可以主動ga!?
有陣時邊個主動都吾係問題!.!
又或者有陣時係有人出黎做主動先會有以後!.!

我真係好鍾意佢ga

 

 

 

 



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


3/10中秋節真快樂 開心 分類: 霈@ 之情感日記

中秋節快樂!.!

今日晨早出左門口@.@

8點5左右去到車站

但係深深遲到

9點先上車'''

要amy等...s0rry!.!\

之後呢..

我地去左空中花園到.....

行過去就到時...

就收到rachel既求救call-.-

話得佢1個女仔xdd有4個男仔w0r-.-

跟住我地就到左啦''

之後我地同男仔行吾同既路去greenbox-.-

我地到左先b0r xdd

之後就唱唱唱唱唱唱唱唱....

athena就正左好多心心比我地抽

心心入面有寫星星就要自己唱一隻歌-.-

溫子豪.深深同auntie都要唱!哈哈

之後3點走人-.-

我地d女仔就去左影貼紙相!.!

好開心呀!.!

影左3部機-.-

可惜愈來愈少人

不過都冇咩所為啦!.!

吾識點post d相上黎xdd

所以吾post啦!.!

唉..!.!

宜家好心傷xd

 

 

 

 

 

 



2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


21-22/9琴日同今日=3= 開心 分類: 霈@ 之情感日記

琴日音樂堂@.@

呀dick正到rachel

搞到今日rachel番吾到學!.!

今日個心好吾舒服@.@

因為rachel冇番學呀!

搞到好似我正到佢咁xdd

==========================

今日同希寶呀@v@深深呀!同shirley 同桌食lunch!!

仲有4個既@.@

去左大家樂!v!

哇!.!

見到佢呀-------好開心呀^.^

跟住之後玩誠實/大膽!.!

我講左我鍾意邊個~~

搞到全班都知我鍾意佢啦!.!

吾知佢知吾知呢?!@.@

有人話j哥鍾意我-3-

我認為我無奈!v!

因為j哥吾似鍾意我!.!

又爆我既鎖!.!

又串我...!.!

討厭!>!

不過都有樣好既!.@

搞笑....

哈哈!v!

=========================

但我認為吾係事實囉

--------------------------------------

明天就見到佢啦@>@

開心到極呀!.!

===============================