琴日音樂堂@.@
呀dick正到rachel
搞到今日rachel番吾到學!.!
今日個心好吾舒服@.@
因為rachel冇番學呀!
搞到好似我正到佢咁xdd
==========================
今日同希寶呀@v@深深呀!同shirley 同桌食lunch!!
仲有4個既@.@
去左大家樂!v!
哇!.!
見到佢呀-------好開心呀^.^
跟住之後玩誠實/大膽!.!
我講左我鍾意邊個~~
搞到全班都知我鍾意佢啦!.!
吾知佢知吾知呢?!@.@
有人話j哥鍾意我-3-
我認為我無奈!v!
因為j哥吾似鍾意我!.!
又爆我既鎖!.!
又串我...!.!
討厭!>!
不過都有樣好既!.@
搞笑....
哈哈!v!
=========================
但我認為吾係事實囉
--------------------------------------
明天就見到佢啦@>@
開心到極呀!.!
=============================== |