本來今日心情就好好既~
但係上中文堂之後就吾好lo'
死人xxx(我比面某人吾講佢名)
佢本身用塗改帶塗我書包入面
我算la
我拉埋拉鏈'
佢塗我書包出面lo'
我書包個面冇可能抹到lo
咁都不得止
佢仲要禁到兩禁好似驚會甩出黎咁
跟住我話正吾甩la
佢話幫你正lo
佢用介刀幫我正
我宜家個書包仲係爆開左lo
係比佢介難左ar
之後我話賠錢lo咁
佢話我個書包又吾係用錢做
點解要賠錢ar
佢吾賠我算lo'
佢一句對吾住都冇ar
佢搞到我比人鬧lo'
我呀媽問點解會咁我話我吾小心正到'
跟住佢鬧我點解會咁架
佢話吾會再買任何書包比我la
xxx你點賠ar
你宜當你自己係邊個ar?!
做錯野對吾住都吾講仲要係度串人
天子犯錯與庶民同罪ar
你係干子都要講對吾住la
何況你吾係lo
算你好野.....
跟住仲要無啦啦係度篤我lo@@
上次比佢篤到'魚'左
勁撚痛~.~
吊佢ar'
===============================
lunch去左某班搵某人
未搵佢之前見到Mandy'同某人傾~.~'
Mandy竟然問佢係咪鍾意我~.~'
佢默認嗎?!@.@
不知道~.~ |