SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 1
累積人氣: 3736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


21/12怎麼??! 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

怎麼啦~
今日搭車竟然見到'scout既賊仔'?!
佢好似見到我~
係度避我xD
我見到佢奸笑~(我:笑咩?!)
番到去la
my 致愛~
athena,amy,rachel
見番你地la~
好掛住你地lo~
鍚鍚xD'
番到去先知要交geog ws .
即做lo~
畫到勁樣衰~!~
今日有7個人帶口罩-.-(全都是9姊妹的人)
真係全軍覆沒~
athena多謝你既手信~
多謝xD'
今日上堂好悶@v@
堂堂都要訓~
+上我病~
o~pk~
英上堂dict`
吾錯吾錯~quiz都很好!
pth堂比人話左勁多次xD'
我係度汁書包~
比老師啤住~FuCk~!
之後吹笛~
對我黎講;
比起小學好好多~
因為我只係吾識睇譜'
吾係吾識吹笛lo'
所以今次真係可吾錯吾錯~!~
之後等sammi~
我出athena出去行街xD
買左x'mas card
仲買左頸巾比athena當x'mas禮物!
跟住番左去lo~
之後我地係班房hea左勁耐!
5點先走~!~
條xx仲要跟住黎..
下.邊個叫佢黎架?!(某:佢自己跟黎架)
我地去買mango粒粒爽~
跟住同athena同sammi搭808~
個站好遠~
遙遠的東方有一個站(sammi 作)
它的名字就叫808 xD'(我作)
膠左xd~
之後我話d野勁似鼻涕'
變左鼻涕粒粒爽=.=
笑到athena走開左xd'
之後我話應該係
鼻屎粒粒爽(gigi的)
笑到我地肚痛=.=
我地3個又變番膠膠3人組lo x.x
聽日步行籌款~
又要著g.g服~.~
凍死我la~



2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


20/12凍! 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

琴晚~
12點幾先訓'
仲要同我家姐sd信息(佢係上面張床)
之後訓到今朝11點30~
好攰ar
仲要溫書
溫中史-,-
訓-.-
我要x'mas禮物~
手機ar-.-
哭..
但係吾知邊部令-,-
吾知呀媽會吾會買比我~
有咩摺疊機令?!
介紹下ar



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


18-19/12 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

17號打完qooza之後食飯-.-
7點幾訓著左lo
冇lala呀媽叫醒我@v@
omg~
10:45p.m了-.-'
我換3,食藥之後再訓~
訓到18號既10點a.m~
我勁吾舒服lo
但係仲要做家務
死左lo-.-
之後我uncle個d今晚黎打邊爐
要出去買野~
哇@v@
簡直係死刑-.-
呆下呆下又一日xD
打完邊爐去補習
athena打比我ar
好開心呀~
佢係大陸都打比我~
真係有我心~
之後食devil cake
好味xD
==========================
19號
今日又係好悶~.~
悶到死死下'
去左買33~.~
唉@v@
今日先開始做功課'
腦閉塞#v#
作吾到文lo
有史以黎
作文作得最少但又要作得勁耐@v@
我吾想番學
我頂吾順la~
sick
好辛苦



2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


16-17/12sports day 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

呢兩日係sports day
我完全吾緊張'
因為我知我吾會贏lo~
我完全吾認為比賽要贏先係一個完美既比賽~
只要投入就得架啦~
我吾似得D人
一定要拎獎
仲要話人屎~
0k
你拎獎你大哂lo~
好想講名
雖然個個人冇我個qooza
但吾想有25son'
-----------------------------------------------
琴日60同100
我都吾知自己100幾多-.-
我只係知60第3~
冇得入決賽xD'
算~
吾好令我擔驚受怕就0k~
你有冇幫我打氣ar?!
有就開心了~
我跑既時候諗緊你~
果然快d
本來60起跑衰左~
但一諗起你~
我就有左衝勁^.^
嘻~~
之後我地係坐係男童軍前面~
同xxx同埋一個吾識既人玩~
佢地偷野:p
佢地問sammi
話借黎睇
之後拎走左-.-
陳xx就係咁講so
仲要學cc guide講野~
坐低啦guide
超好笑~
又係咁講d不雅野~.~
見到佢跑400同1500..死啦係咪呢xD
我當值時見到你跑1500
跑左一個圈就吾見左你既蹤影~
淨係見到梁生
勁驚..
之後~
d人話你抽筋~
冇野呀嗎?!~
跑吾完1500
never mind!
===============================
17/12
今早起身~
好吾舒服~
為左見到你~冇辦法xD
之後點名
dick問athena有冇作文紙~
我先記得要作文xD'
呵~
跟住我問佢借~!~
佢話lunch番去佢屋企拎~
thz a lot!
之後去左lala~
theodore走左過黎~
同billy ar個d傾偈(當然我都有份xD)
之後theodore比mrs lee捉住~
話佢勁似大佬闆xd
之後我話av組ar?~
billy係度話我係演員...頂xD
有話咩佢ready好~
叫我come on
跟住我咪踢佢lo
冇啦啦~
呀dick個d人話jeff有野同我講lo~
之後我冇理佢地la
番到我g.g地方~
athena話佢地玩ture/dare
jeff輸左~
要講xxx~
o ~.!~
lunch之後~
呀jeff冇啦啦係我地行緊樓梯個時叫我停係度~
我同athena即停~
跟住其實佢係叫我地上左去停係度等佢比作文紙我~
之後dick 拋左落黎
跟住同左我講xxx~.~
==================================
原來gigi鍾意kelvin xD
勁ar~!~
哇~
今日某人跑既時候~
某某人話:"某人,跑ar
勁好笑~
笑到我肚痛!c!~
唉~之後悶爆!v!
就訓著lo~
==================
弓喜咁多位拎獎既人~
+油呀信社xD'
==================
rachel,amy一定要好番ar
你地仲要去交流團~!~
===============
咁多位保持身體健康~!~
好多人病左~
我都係xD



2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


14/12好嬲 忿怒 分類: 霈@ 之情感日記

本來今日心情就好好既~
但係上中文堂之後就吾好lo'
死人xxx(我比面某人吾講佢名)
佢本身用塗改帶塗我書包入面
我算la
我拉埋拉鏈'
佢塗我書包出面lo'
我書包個面冇可能抹到lo
咁都不得止
佢仲要禁到兩禁好似驚會甩出黎咁
跟住我話正吾甩la
佢話幫你正lo
佢用介刀幫我正
我宜家個書包仲係爆開左lo
係比佢介難左ar
之後我話賠錢lo咁
佢話我個書包又吾係用錢做
點解要賠錢ar
佢吾賠我算lo'
佢一句對吾住都冇ar
佢搞到我比人鬧lo'
我呀媽問點解會咁我話我吾小心正到'
跟住佢鬧我點解會咁架
佢話吾會再買任何書包比我la
xxx你點賠ar
你宜當你自己係邊個ar?!
做錯野對吾住都吾講仲要係度串人
天子犯錯與庶民同罪ar
你係干子都要講對吾住la
何況你吾係lo


算你好野.....
跟住仲要無啦啦係度篤我lo@@
上次比佢篤到'魚'左
勁撚痛~.~
吊佢ar'

===============================

lunch去左某班搵某人
未搵佢之前見到Mandy'同某人傾~.~'
Mandy竟然問佢係咪鍾意我~.~'
佢默認嗎?!@.@
不知道~.~