SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 2
累積人氣: 3732
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


31/12最後的一天~ 滿足 分類: 霈@ 之情感日記

今日係12月31日~
大家有節目嗎?!
我當然有啦~xD
今朝10點起左身~
溫一陣書之後
係11點左右食lunch-.-
其實又可以叫早餐-.-
你鍾意啦xd
溫左一陣之後
我地就出街啦!
我係應該2:15要去到睇牙>3<
早左到~
之後去左睇玉~(我媽咪要去睇ge)
之後去左睇牙~
我要去cool牙
見e生先=.=
正到我好痛呀~
哭泣~
跟住去左正我部手機-.-
要正600幾蚊w0r~
仲要放低左部手機-.-
冇手機用lo~
之後就去行街~
唉~
去睇手機~
我家姐買!
O FuCk~
佢自己要去睇就自己慢慢睇啦~
又吾關我事~
又要我陪佢去睇lo~
睇黎睇去又係個幾間~
最後係中原買~
之後去韓燒~
yummy~
咩都有得食~
good~
好耐冇食la~
食左好多野~
實肥左好多lo~
之後去左旺中行街~
買左件3~
之後就番左黎-.-
希望大家係新1年快樂d啦~
=========================
大家都有新1年既大計~
我就...吾係好大想頭既~
我知自己成績吾好~
我吾會要求自己考得好好~
吾洗5名,10名,15名內~
總之
吾好最後50名就0k啦~
我好想吾洗專心讀書都有好成績~
但..可能咩?!
=========================
愛情?!
我吾要啦~!
我根本吾相信愛情有1生1世lo~
我吾可以話你會吾會鍾意1生1世既愛情~
我自問我花心~!
但宜家黎講~
我知道吾會有永恆既野~
知識就係永恆~
love?! i don't belive~
大家~我真係好想問~
愛情會有永恆架嗎!?
所以宜家我係吾會理會愛情~
宜家黎講~
真真正正令我要去認為我係同佢一世既~
都未出現~
我相信我有真命天子架~
只係未出現~
我讀好d書~
穩定左~
我會理番愛情~
你會等我架...係咪呀?!
=======================
友情啦~
只係希望大家平心靜氣相處~
吾好有誤會~
9姊妹~
我愛你地~
友誼永固~
你地開心我就開心~
that's all~
======================
祝大家青春常駐~
開開心心~
學業進步~
Happy New Year!


 



2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


29/12打邊爐 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

今日本身要中國舞~
因為少少病病地就冇去啦

今日我的uncle等人黎我家打邊爐~
呀媽就話佢地黎到就冇得溫書!
結果就係10點幾就起左身lo~
之後溫到11:30左右~
呀媽就話帶我去剪頭髮xD'
好野~
之後換3之後就去左啦~
去到有個女仔幫我洗頭xD'
之後個髮型師幫我啦~
跟住我就話比佢知我想點剪-.-
講左兩句都吾夠~
個髮型師就話明=3=
都吾知係咪既~(心諗)
之後佢幫我剪~
o~岩哂~
佢合哂我心水lo~
i love it ~
之後就番屋企lo~
再溫書啦~
溫到4點左右就去人地到搬table~
之後洗白白~
再溫多陣佢地就到la~
好好味呀



2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 霈@ 之情感日記

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:信得過你~你問我便會給你呢@v@其實我也不知道~ )


2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


24-26/12 疲倦 分類: 霈@ 之情感日記

merry x'mas~
大家好!
聖誕開心嗎?!
我就好吾開心lo~
日日係屋企溫書~
最遠既都係去左番學校dance-.-
晴妹最新有打比我!
好開心ar~
我琴日見到lamlam
今日見到劉卓君同埋劉偉城~
哈哈~
搞到好似番左去小學咁xD'
有冇人呢排轉台~
轉rabbit ar~電訊數碼~
smartone之後面再後面~
同我sd信息呀嗎~
雖然samantha都有同我sd~
但係我都想多d人同我sd架~
嘻嘻~
呢個christmas真係好悶lo~
我....
想訓教xD'
今日去左睇手機=.=
我竟然見到我鍾意個隻ar~
琴日都冇架!v!
今日竟然有^.^
豐澤條友都白痴既~
邊有人買花踩花臭架?!
超o咀~
佢都白痴既~
仲有我都吾鍾意touch機-,-
吾鍾意就吾鍾意架啦~
完全吾鍾意lo~
有問題~






2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


23/12聖誕party~ 滿足 分類: 霈@ 之情感日記

今日係開party既好日子xD'
好多人會正野食@
我都吾例外(吾係我正架!)
之後我著便服番去~
番到去話要捐錢!v!
唉@v@
算啦10蚊姐xD'
番到去
我即刻比x'mas卡d同學~
好多人都有架~!
仲比埋gabriel~
開心嗎xD'
之後去左聽講坐-.-
怎~
正生書院d人黎左~
個校長都幾搞笑既!v!
之後就玩game-.-
扑傻瓜既時候明比人玩lo~
係咁叫某某人~
唉@v@
之後食野~
食食下吾係好耐
老師就開咪宣佈話要汁野
o咀~
之後我地出左去食lunch~
食甜品~w0w~
好味ar~
之後番左去一陣~
就singing cont~
悶爆~
之後就番左屋企la~