今日係12月31日~
大家有節目嗎?!
我當然有啦~xD
今朝10點起左身~
溫一陣書之後
係11點左右食lunch-.-
其實又可以叫早餐-.-
你鍾意啦xd
溫左一陣之後
我地就出街啦!
我係應該2:15要去到睇牙>3<
早左到~
之後去左睇玉~(我媽咪要去睇ge)
之後去左睇牙~
我要去cool牙
見e生先=.=
正到我好痛呀~
哭泣~
跟住去左正我部手機-.-
要正600幾蚊w0r~
仲要放低左部手機-.-
冇手機用lo~
之後就去行街~
唉~
去睇手機~
我家姐買!
O FuCk~
佢自己要去睇就自己慢慢睇啦~
又吾關我事~
又要我陪佢去睇lo~
睇黎睇去又係個幾間~
最後係中原買~
之後去韓燒~
yummy~
咩都有得食~
good~
好耐冇食la~
食左好多野~
實肥左好多lo~
之後去左旺中行街~
買左件3~
之後就番左黎-.-
希望大家係新1年快樂d啦~
=========================
大家都有新1年既大計~
我就...吾係好大想頭既~
我知自己成績吾好~
我吾會要求自己考得好好~
吾洗5名,10名,15名內~
總之
吾好最後50名就0k啦~
我好想吾洗專心讀書都有好成績~
但..可能咩?!
=========================
愛情?!
我吾要啦~!
我根本吾相信愛情有1生1世lo~
我吾可以話你會吾會鍾意1生1世既愛情~
我自問我花心~!
但宜家黎講~
我知道吾會有永恆既野~
知識就係永恆~
love?! i don't belive~
大家~我真係好想問~
愛情會有永恆架嗎!?
所以宜家我係吾會理會愛情~
宜家黎講~
真真正正令我要去認為我係同佢一世既~
都未出現~
我相信我有真命天子架~
只係未出現~
我讀好d書~
穩定左~
我會理番愛情~
你會等我架...係咪呀?!
=======================
友情啦~
只係希望大家平心靜氣相處~
吾好有誤會~
9姊妹~
我愛你地~
友誼永固~
你地開心我就開心~
that's all~
======================
祝大家青春常駐~
開開心心~
學業進步~
Happy New Year!
|