今日` 放左學同sammi,amy,athena,rachel,lemon,mandy去美國-.- 影貼紙相` kai了` 之後我同老婆影貼紙相` 好開心` 跟住我同mandy先閃` 佢地就好啦// 我都想好似佢地咁` 算啦` 之後g.g個度` 超開心` 我愛我地個隊` 我地就好似大家庭咁xD` J.W.媽媽`YOYO爸爸` 我同ATHENA結左婚` 生左RACHEL出黎Xd` 快d去camp呀` 仲有..... 有冇人可以借nds比我兩日-.-
Game Is Over Now` 好開心呀` 終於結束啦` 個Exam` 但係諗番琴日` 真係慘=口= 背野我係最屎既一科` 今日係中史` 所以琴日要溫` 溫左8個幾鐘 結果都係冇用 so sad 算囉 放左學之後去左hea` 買左生日禮物比恩xD` 諗緊點比佢` 打比佢又冇人聽 點知影完貼紙相` 見到佢LO-.- 吾想打啦` 閉
今日sci-.- 9點30放左 之後2點再口試 所以番屋企先` 同comdom姐,mandy,lemon,shirley~講左好多膠野xD 超開心-.- 會吾會比人拍左上youtube 個名叫[幾名kai女在車上大笑]xD 吾知comdom姐同mandy笑左幾耐呢?! 之後番左屋企開左電腦一陣 就去左買野食=.= 睇緊野既時候冇啦啦ms.袁同恩彈出黎-.- 嚇親=.= 之後一路上都有同佢傾電話~ 幾好=.= 番到去係度討論某d野lo-.- 好好笑xD' 預備緊既時候冇啦啦有人爆粗~ 囧哂=.= 之後落到去等埋rachel 之後我地係度再討論=.= 冇啦啦我地跑走左xD
假期完了~ 大家真係冇去街咩?! 我有呀~ 我去左好多個地方~ 我環遊書本一周-.- 我係比上次溫多左~ 留心左~ 專心左既~ 少少咁啦~ 但係今次exam既野太多~ 所以吾等於我成績會好左lo~ 聽日就番學~ 我好想呀~ 但係永遠都係1月4就好lo~ 我鍾意番學~ 吾等於我鍾意exam~ 大家+油啦~