無奈地@.@ 琴日入左大埔xd 好悶好悶+好悶xd 琴日比呀媽係咁鬧-.- 又鬧我冇溫書等等.. 鬧到我哭哭哭!.! 係你面前扮得好開心咁*)) 是不想你擔心我呢!.! 你沒事嗎? 沒有胃口吃飯嗎?! 擔心你啊@.@ 很悶!v! 真的很悶-.- 媽咪說我要完左c.t先可以開電腦' 近來頭常常痛' 不知什麼事呢!v! 很悶啊@.@ 大家發現了嗎?! 我真的很悶@.@ 打了勁多個悶!v! 因為真的悶xd
Dick,生日快樂 今朝 比家姐嘈醒左 所以起身開電腦 是8點30分' 0n的人只得很少數@.@ 可是有個athena就可以了! 我們的話題多不勝數xdd 可是談談下. 一名不速之客0n左' athena就沒理我!.! 我不會怪你的>.< 我不想當第2個深深-->電燈膽 所以, 就讓他們談談談...
他沒有0n' 因為要跑步' 悶!v! 一會兒要溫書' 又要入大埔!.! 沒有空跟你談啊@.@ 哭.!v! 你為什麼這麼認真!.! 我是說笑的' 真的說笑的!.! 我相信你..'
昨日* 終於感受到什是幸福' 沒有人曾這樣問過我' 平時多也是我做主動xd 這次' 有少少是我做主動' 可是.... 我沒想到你會打給我說-0- 我還想你會在msn上說-0- 你說的時候心裹抨抨的跳' 從來沒試過' 真的沒有)) 這麼直接哦xdd 是好事吧!v! 很高興@.@ 我跟寶寶都很高興@.@ 坐在公園談談心!.! 拍拍照** 還不錯呢^.^ 很久未試過v.v 昨天的答案有了@.@ 可以吧!.! 在m.o.s park離開時!.! 本來athena跟深深會陪我走@.@ 誰料jeff竟說他跟我是同路xd athena當然說不做電燈膽' 之後@.@ 深深,athena,同某人走了@.@ 只剩我跟他了-.- 走到泳池分叉口@.@ 他問我他應該走邊?! 我說了:那一邊近你你就去那一邊,不用陪我@.@
今日係旅行之後既假期xd 起身之後 汁好琴日d野xdd(某:宜家先汁?) 跟住athena打黎xd 因為琴晚我冇聽佢電話... 同佢傾左一陣-0- athena話琴日[佢]問佢我既喜好係咩喎 哈哈... 好開心xdd 之後就做功課xd 做呀做呀做呀' 跟住之後就開左電腦' 開左qooza之後就睇人地寫咩啦' 發現深深,rachel同amy既blog都係講緊我囉-0- 勁無奈=0= rachel個個仲要用特別大既字黎寫0.0 救命-0- 琴日好多人都玩得好開心xdd 但係琴日就有1個人吾開心' 彩虹都吾係成日出現既' 但係有時一出現就會好有色彩' 跟住就會漫漫淺色' 消失之後' 再會出現番' 愛情吾可以用彩虹比喻' 因為彩虹時有時冇架嗎' 可能佢係吾想係人地面前咁明顯先咁架姐' 向好個方面諗啦'
今日長洲之旅勁勁勁好玩呀' 一早番到去hea下; 之後出'法'啦' 係車上面悶悶下咁-.- 之後' 上船啦' 上到船過左勁耐我地決定玩誠實&大膽' 好多人都有玩呀' 最後竟然轉到我' 仲要我同佢手掂手' 勁無奈-.- 之後到左-.- 但係真係好悶囉-.- 之後我地玩game-0- 第1次我係佢對面 但吾係同佢玩0.0 第2次我同佢係對手囉-0- 之後d人又係度亂講0.0 佢個陣有傾電話咩? 睇吾到既? 番黎.. 又玩-.- 你竟然答左你好耐都未答我既問題-.- 我明白啦' 之後又要叫佢叫我咩傻豬-0- 好無奈囉-0- 之後去左影貼紙相xdd 比錢時 呀jeff比左20蚊 話冇10蚊 但係深深佢地又話呀jeff比埋我個份0.0 囧左' 但係我都有比番-0- 有得同你地一齊影' 開心^.^ 之後我問佢地呀jeff個張邊個拎-0- 佢地話係我-0- 無奈地幫佢拎左-0- 之後過緊膠時佢就打黎啦-0- 傾傾下佢話見到彤彤同佢呀媽 所以就收左線-0- 之後夜晚佢又打左黎-0- 開心^.^ 傾左一陣 就收左線-0- 10點9左右athena打黎 我冇聽到因為同佢傾完就訓左囉-0-"