SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 6
累積人氣: 3728
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


8/11無奈-.- 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

無奈地@.@
琴日入左大埔xd
好悶好悶+好悶xd
琴日比呀媽係咁鬧-.-
又鬧我冇溫書等等..
鬧到我哭哭哭!.!
係你面前扮得好開心咁*))
是不想你擔心我呢!.!
你沒事嗎?
沒有胃口吃飯嗎?!
擔心你啊@.@
很悶!v!
真的很悶-.-
媽咪說我要完左c.t先可以開電腦'
近來頭常常痛'
不知什麼事呢!v!
很悶啊@.@
大家發現了嗎?!
我真的很悶@.@
打了勁多個悶!v!
因為真的悶xd



2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


7/11悶xd 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

Dick,生日快樂
今朝
比家姐嘈醒左
所以起身開電腦
是8點30分'
0n的人只得很少數@.@
可是有個athena就可以了!
我們的話題多不勝數xdd
可是談談下.
一名不速之客0n左'
athena就沒理我!.!
我不會怪你的>.<
我不想當第2個深深-->電燈膽
所以,
就讓他們談談談...

 

他沒有0n'
因為要跑步'
悶!v!
一會兒要溫書'
又要入大埔!.!
沒有空跟你談啊@.@
哭.!v!

你為什麼這麼認真!.!
我是說笑的'
真的說笑的!.!
我相信你..'



2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


6/11可以怎? 滿足 分類: 霈@ 之情感日記

昨日*
終於感受到什是幸福'
沒有人曾這樣問過我'
平時多也是我做主動xd
這次'
有少少是我做主動'
可是....
我沒想到你會打給我說-0-
我還想你會在msn上說-0-
你說的時候心裹抨抨的跳'
從來沒試過'
真的沒有))
這麼直接哦xdd
是好事吧!v!
很高興@.@
我跟寶寶都很高興@.@
坐在公園談談心!.!
拍拍照**
還不錯呢^.^
很久未試過v.v
昨天的答案有了@.@
可以吧!.!
在m.o.s park離開時!.!
本來athena跟深深會陪我走@.@
誰料jeff竟說他跟我是同路xd
athena當然說不做電燈膽'
之後@.@
深深,athena,同某人走了@.@
只剩我跟他了-.-
走到泳池分叉口@.@
他問我他應該走邊?!
我說了:那一邊近你你就去那一邊,不用陪我@.@







2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


5/11假期-0- 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

今日係旅行之後既假期xd
起身之後
汁好琴日d野xdd(某:宜家先汁?)
跟住athena打黎xd
因為琴晚我冇聽佢電話...
同佢傾左一陣-0-
athena話琴日[佢]問佢我既喜好係咩喎
哈哈...
好開心xdd
之後就做功課xd
做呀做呀做呀'
跟住之後就開左電腦'
開左qooza之後就睇人地寫咩啦'
發現深深,rachel同amy既blog都係講緊我囉-0-
勁無奈=0=
rachel個個仲要用特別大既字黎寫0.0
救命-0-
琴日好多人都玩得好開心xdd
但係琴日就有1個人吾開心'
彩虹都吾係成日出現既'
但係有時一出現就會好有色彩'
跟住就會漫漫淺色'
消失之後'
再會出現番'
愛情吾可以用彩虹比喻'
因為彩虹時有時冇架嗎'
可能佢係吾想係人地面前咁明顯先咁架姐'
向好個方面諗啦'



2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


4/11長洲之旅 開心 分類: 霈@ 之情感日記

今日長洲之旅勁勁勁好玩呀'
一早番到去hea下;
之後出'法'啦'
係車上面悶悶下咁-.-
之後'
上船啦'
上到船過左勁耐我地決定玩誠實&大膽'
好多人都有玩呀'
最後竟然轉到我'
仲要我同佢手掂手'
勁無奈-.-
之後到左-.-
但係真係好悶囉-.-
之後我地玩game-0-
第1次我係佢對面
但吾係同佢玩0.0
第2次我同佢係對手囉-0-
之後d人又係度亂講0.0
佢個陣有傾電話咩?
睇吾到既?
番黎..
又玩-.-
你竟然答左你好耐都未答我既問題-.-
我明白啦'
之後又要叫佢叫我咩傻豬-0-
好無奈囉-0-
之後去左影貼紙相xdd
比錢時
呀jeff比左20蚊
話冇10蚊
但係深深佢地又話呀jeff比埋我個份0.0
囧左'
但係我都有比番-0-
有得同你地一齊影'
開心^.^
之後我問佢地呀jeff個張邊個拎-0-
佢地話係我-0-
無奈地幫佢拎左-0-
之後過緊膠時佢就打黎啦-0-
傾傾下佢話見到彤彤同佢呀媽
所以就收左線-0-
之後夜晚佢又打左黎-0-
開心^.^
傾左一陣
就收左線-0-
10點9左右athena打黎
我冇聽到因為同佢傾完就訓左囉-0-"