今日晏左起身
要標番去步操-.-'
之後佢話係我地個個都late0,0'
之後話...算啦吾罰0,0'
第1堂係中文堂@v@
我諗住ms.chan會番黎0,0
點知...
佢冇番黎..
個個方老師又冇番-.-'
變左一個k型既簡老師'
佢勁gag
點解個個都係咁?!
第1個係:it is the中文練習inside there 中英+埋
第2個就張個2字講成[夜]-.-'
第3個就話:我姓簡...我呀爸姓簡,我呀爺姓簡,我太爺都係姓簡.所以我就姓簡-.-'
我真係o哂0,0'
點解有個咁k型既人都可以做老師?!
佢之後講自己屋企個d咩[族譜]
跟住呀jeff話..係咪佢睇完之後話[本故事內容純屬虛構]
搞到我同athena勁笑-.-'
我同呀dick哥都話miss chan is the best xdd
佢係最正常架...
小息之後
我地玩[攻心計姣婆版]
姣婆k係皇上,深深都話自己係皇上-.-'
之後深深讓佢比佢做皇上xdd
之後billy係太監xd
無啦啦d人話我係三好
話jeff係高顯揚
姣婆k係就係陳豪
完全囧啦@.,@
之後又係度講邊個係賢妃
我地話係雲呢拿@.@
但係邊個係麗妃呢?!
完全吾知-.-'
[攻心計姣婆版]一定好睇過攻心計;
因為姣婆k做皇上w0r xdd
lunch@.@
冇野玩
我做tsa'
呵呵@v@
好乖呢xdd
之後中文堂又比人搶野-.-'
前面個位jeff哥係咁拎走我d筆袋呀...書包呀..
跟住R.C幫我拎番個筆袋番黎仲話買一送一
送埋呀jeff個筆袋比我-.-'
之後又拎埋佢個水樽比我(某:拎水樽黎把鬼咩...你又吾係theodore)
跟住我食收鼻水藥..
Dick哥問我係咪食避孕藥(超低b)
之後....
我同佢地玩玩下,,.
冇啦啦rachel哇左一聲...
點解呢?!
佢話呀某某捉住左我隻手-.-'
事實定意見?!
梗係無從判斷@.@
當時我只係放左隻手係佢張椅背度-.-'
佢窄左落黎0,0'
之後佢拎開我隻手姐'''
不要誤會!v!
絕無此事.......
之後童軍冇咩野做0,0'
只係摺花同講聽日d野-.-'
之後番到去
食dinner啦@.@
就食完既時候
冇啦啦有人打比呀媽@.@
話叫我地去打邊爐!v!
話打9點@.@
之後又打多次黎0,0'
我媽咪仲諗緊-.-'
之後再打黎0,0'
我媽咪就答應了@.@
落到去搭車竟然比我見番林迪興w0r
真係o哂!v!
跟住我諗番起好多之前既傻事...
好想恥笑一下我自己'''
12點先訓啦@.@
攰死-.-'
|