SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 5
累積人氣: 3746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


27/11總是這樣k型 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

今日晏左起身
要標番去步操-.-'
之後佢話係我地個個都late0,0'
之後話...算啦吾罰0,0'
第1堂係中文堂@v@
我諗住ms.chan會番黎0,0
點知...
佢冇番黎..
個個方老師又冇番-.-'
變左一個k型既簡老師'
佢勁gag
點解個個都係咁?!
第1個係:it is the中文練習inside there 中英+埋
第2個就張個2字講成[夜]-.-'
第3個就話:我姓簡...我呀爸姓簡,我呀爺姓簡,我太爺都係姓簡.所以我就姓簡-.-'
我真係o哂0,0'
點解有個咁k型既人都可以做老師?!
佢之後講自己屋企個d咩[族譜]
跟住呀jeff話..係咪佢睇完之後話[本故事內容純屬虛構]
搞到我同athena勁笑-.-'
我同呀dick哥都話miss chan is the best xdd
佢係最正常架...

小息之後
我地玩[攻心計姣婆版]
姣婆k係皇上,深深都話自己係皇上-.-'
之後深深讓佢比佢做皇上xdd
之後billy係太監xd
無啦啦d人話我係三好
話jeff係高顯揚
姣婆k係就係陳豪
完全囧啦@.,@
之後又係度講邊個係賢妃
我地話係雲呢拿@.@
但係邊個係麗妃呢?!
完全吾知-.-'
[攻心計姣婆版]一定好睇過攻心計;
因為姣婆k做皇上w0r xdd

lunch@.@
冇野玩
我做tsa'
呵呵@v@
好乖呢xdd

之後中文堂又比人搶野-.-'
前面個位jeff哥係咁拎走我d筆袋呀...書包呀..
跟住R.C幫我拎番個筆袋番黎仲話買一送一
送埋呀jeff個筆袋比我-.-'
之後又拎埋佢個水樽比我(某:拎水樽黎把鬼咩...你又吾係theodore)
跟住我食收鼻水藥..
Dick哥問我係咪食避孕藥(超低b)
之後....
我同佢地玩玩下,,.
冇啦啦rachel哇左一聲...
點解呢?!
佢話呀某某捉住左我隻手-.-'
事實定意見?!
梗係無從判斷@.@
當時我只係放左隻手係佢張椅背度-.-'
佢窄左落黎0,0'
之後佢拎開我隻手姐'''

不要誤會!v!
絕無此事.......

之後童軍冇咩野做0,0'
只係摺花同講聽日d野-.-'
之後番到去
食dinner啦@.@
就食完既時候
冇啦啦有人打比呀媽@.@
話叫我地去打邊爐!v!
話打9點@.@
之後又打多次黎0,0'
我媽咪仲諗緊-.-'
之後再打黎0,0'
我媽咪就答應了@.@
落到去搭車竟然比我見番林迪興w0r
真係o哂!v!
跟住我諗番起好多之前既傻事...
好想恥笑一下我自己'''

12點先訓啦@.@
攰死-.-'





2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


26/11-.- 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

今早吾願起身@v@
吾知道點解-.-'
番到去-.-'
做埋art+中文+eng'
之後reading堂0,0'
悶!v!
Day7冇老師...
開心@.@

之後中文堂-.-'
呀jeff叫呀dick答野-.-'
呀dick就叫我-.-
明玩野-.-'
小息又玩扯3 xdd
幾好玩架-.-'
可以試下玩架xd

lunch去左kfc
食左個飯'

悶@v@
番到去玩定鏡xd
起kai xd

放學本來諗住去睇佢地踢波-.-
點知佢地又話吾去...
又話咩冇3w0r'
好釆張野佢未睇到就比我拎左出黎...
then撕難左-.-'
本來諗住番屋企..
點知有個無n0.既人打機0,0'
佢地同我地同車-.-
係我1至2m既後面@.@
原來係佢地-.-'
佢叫我吾好係heng on落///
我吾知佢up咩..cut左佢線-.-'
athena就走去問..
佢地話:去美國
o!v!
見到勁多鬆弛熊既野'''
我既最愛ar
可惜我冇的是錢-.-'
只好忍@.@

跟住同左佢地影@.@
今次睇得都吾好;
算@.@
在正既過程玩得好high-.-'
xdd

d maths 好難囉...
吾想做.,,,
hate



2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


25/11好開心呀@.@ 滿足 分類: 霈@ 之情感日記

今日番去
要去1去低調既地方
但係其實miss fung間房個窗睇到哂-.-'
我地係去到寫張生日卡'
跟住我地番到去'

跟住..
小息落左去食野-.-'
跟住音樂堂
考唱歌@.@
之前佢同rachel係咁講d秘密野-.-'
講緊音樂堂唱咩個d
rachel話我會有surprise0,0
我囧左囉-.-
之後rachel叫我細心d睇d歌詞0,0'
一開始個個問咩歌呀咩歌呀..
之後rachel先話只要和你在一起0.0
d人係咁哇囉-.-'
唱到吾知邊句
個個望住我
我就睇住本書..
冇望到佢囉-.-'
因為我吾想d人係咁講-.-'

lunch同左j.w同yoyo食@.@
j.w.同[佢]好襯呀xdd
之後番到去又hea左一陣-.-'
英文堂好悶-.-'
真係好悶-.-'
我仲要食左藥囉-.-
一開始dick哥走左
theodore拎dick哥枝水飲-.-'
完全囧-.-'
pth堂玩得好開心囉
我塞左張紙(athena既[錢])落去呀jeff背隻度-.-'
佢拎番出黎囉@.@
呵呵xdd

之後放學要去 cover playgroung同miss fung 唱生日歌-.-'
我話如果佢吾係入面咁點呀..
佢地話吾會既..
點知...真係吾係入面@.@
比我講中左-.-'
之後同佢地放啦..
佢地3個都陪我係heng on 落..
係樓下hea左一陣就番左屋企囉-.-'

講番rachel件事-.-'
jeff問佢唱咩歌好..
佢話一係就只要和你在一起/很想和你在一起0,0'
兩首歌名都差吾多-.-
rachel同jeff講佢唱呢兩隻是但一隻我會好冧-.-

 

 



2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


24/11悶!v! 驚訝 分類: 霈@ 之情感日記

好悶啊-,-
今日番到去做埋maths-.-
跟住去左搵麥sir-.-
listening test呀-.-
一開始個個人叫suki
個個望住我-.-'
世界有好多個suki架嗎
一定係我咩xd

今日比人係咪扯開件3-.-'
athena個d吾緊啦-.-
但係連呀f 都係咁-.-
叫我比隻手指佢
我吾比..
佢扯住我...
唉@.@
我隻手指同佢一樣?!
今日rachel同我講話k哥好了解我..
我吾希望係真..
比著係之前我會好開心..
宜家既我,,
吾想黎後悔..
更+吾想影響到我地'
宜家了解我又點喎0,0
只會令到我同佢都吾會開心

今日講起話我隻手指有d秘密係入面所以吾比得呀f
佢問我係咩..
我話係之後d對話..
某人就話..之前bf d野呀咁..
f話:下..
某人話見到佢吾開心..@.@
真的嗎?!
不用喎0,0
我忘記左前bf好耐好耐..
只係因為>.<
佢根本可以講得吾係我bf囉'
根本就未開始?
點叫bf喎
忘記佢啊-.-

今日好攰-.-
我知道咩係hot啦-.-
買左新notebk
問yuki借黎抄-.-'
吾好再偷我本notebk啦'
有陣時d野我吾講吾代表我吾知,,,
只係我吾想搞咁多野炸,,
1次又1次咁吾見..
巧合定有緣機..
[你]自己諗啦...
不要問我是誰..
心知啦..



2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


23/11完了嗎?! 滿足 分類: 霈@ 之情感日記

九姊妹這件事...
算是完了嗎?!@.@
可是你們還是說什麼什麼電燈膽'
不要再說好嗎?!
你們永不是電燈膽'
行嗎?!

你跟他也變了!v!
變得很'賣魚'-.-
怎麼會這樣?!@.@
我很想知道?@
你們只顧自己....我們呢?!
卻在那?!
不要這樣?!
我剛認識你的時候你不是這樣...
是所有東西蒙閉了雙眼?
什麼什麼都不想知....
=========================
作為朋友的的..
卻要令你知道,,
沒有了他..
不是什麼大不了
讓你看清他,,
不是更好嗎?!
總好過讓你們很深時.....
才知道....
--------------------------------------------------
今日回到校
害怕她們會不理我們'
但看到athena跟amy玩得很高興...
沒事了..
對嗎?!
我相信心中的刺一定有1天能拔走..
我會等到這一天'

放學..
竟見到annie'
到石門''
見到恩'
她們總是有緣...
Annie沒有理我
Athena問:秘密
我說:秘密'
她便知道為什麼她不理會我@.@
可是我不會介意@.@(介意什麼?)
(不會介意的是athena問的問題,還是她不理你?!)
這個問題是秘密xdd

~~完~~