今日番學玩''
完全性不公平對待1a囉'
超吾鍾意呢d咁既games呀;;
我地班真係好團結;;
最尾個個[搶水樽]冇人出去玩囉''
最尾又勁快閃走左'
之後同左athena佢地去左春田食''
再行街街''
等埋amy就去左athena屋企做sci''
做到5點鐘左右先走-.-
其實你吾好多心啦'
我完全冇鍾意過佢
咁老師張佢放係我附近
我可以點呢?!
你都係係kel既附近''
咁我又可以點呀?!
吾通為左咁而嬲對方咩!?
我明白1道理'
鍾意1個人只要佢幸福,開心就得ga啦'
我吾介意默默咁守候佢囉''
因為我知道既係''
吾係所有人都好似rachel咁'
吾係鍾意1個人..個個人就鍾意我''
當然遇到就梗係好囉'
我真係吾鍾意佢ga'
佢係我既朋友-,-
只係普通朋友-,-
我好想哭'
因為我覺得我的朋友不太信我''
但你毋須道歉
也許
因為我的出現才會這樣--
我好抱歉我既出現令到你們這樣''
亦因為我的出現''
令kel'多了個麻煩'''
可以死嗎?!
死真的能解決一切一切我想解決的事''
佢吾會鍾意我''?
呀kel可以一心追求van?
我冇諗過我既出現會帶來了你們的煩惱''
我好恨我自己
|