SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 1
累積人氣: 3723
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


14/11開心. 愉快 分類: 霈@ 之情感日記

今日童軍宣誓`[
冇咩咁特別'
收到佢個sms'
好開心呀'
跟住放既時候見到你
真係好開心~.~
之後去左影貼紙相~.~
之後你打黎..
可惜太嘈.
聽吾到你up咩-.-

之後番屋企~
打邊爐w0r'
勁開心!.!
再睇下大家既qooza'
佢竟然寫左3篇blog'
兩篇都好開心架~.~
尤其係...
講起我黑簿個個句子'
開心xd



2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


13/11永遠都係咁開心就好了 開心 分類: 霈@ 之情感日記

今日要早d番!.!
因為g.g.要操嗎!.!
操完上去一陣之後就見到佢啦@.@
小息好冷呀!.!
我地落左去食野-.-
小息之後個幾堂!.!
呀Dick哥又係度話我同jeff對望-.-'
雖然係事實'
有咩問題姐?!
lunch又係同佢地一齊食KFC'
冇咩特別野啦'
之後個幾堂'
Dick哥,RC同Oscar係咁玩我d野'
搞到我筆袋跌左係地下兩次!.!
FuCk'
打左鐘之後'
成堆男仔係我耳邊係咁講野'
我同呀Dick鬧緊邊個正到我筆袋跌'
跟住Oscar又講..
Billy就話咩多如繁星-.-
theodore就話我摸佢-.-
jeff又同我講野喎-.-
我當然答佢先啦xdd
好煩呀-.-
之後g.g個時.你地落左黎3次!.!
開心到爆@.@
比j.w.同yoyo知道左d野tim-.-
你竟然今日係heng on 落車!.!
得番我同你.
我冇野好講'
好多話題都係你帶出既!.!
今次有講bYeByE啦!.!


調位呀!.!
我真係好想同你地一齊..我地4個一齊就好了!.!
我要擺脫RC呀!.!
哭泣.....
聽日同後日都有野做-.-
慘///

 

 



2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


12/11感覺好差 開心 分類: 霈@ 之情感日記

今日食lunch都係同佢地一齊食啦'
去左美好食呀xdd
一開始@.@
好地地@.@
Dick哥張我同呀jeff支飲管調轉-.-
佢同我都飲過架-.-(雖然我吾係咁介意!.!因為我同athena都係咁)
最尾當然調番啦@.@
仲食埋可樂'河'
今日本來諗住去睇比賽!v!
點知**
出到校門'
見到jeff佢地v.v
(我自言自語:點解佢地會校門?)'
原來Dick哥張16號記左12號..
我同athena車左勁耐-.-
之後去左公園玩>.<
同佢地'
無啦啦jefferson踢左個波出街;;
勁驚囉'
但係只係係停車場..
怕怕))
之後有'食蕉'上黎話吾比踢足球!.!
跟住走左!.!
去左第二度>.<
又玩過-.-
玩捉!.!
之後我話走))
jeff又話走-.-
但係我吾係咁想啦@.@
因為冇咩好講..
跟住athena話如果我提到佢佢就走.
點知'
呀jeff話..
我幫佢捉啦!.!(心入面又真係幾開心既)
之後呀jeff咁勁..梗係捉到啦!.!
咪一齊走囉!.!
今次又有燈膽--->christy姐'
我地係咁係到叫佢dum垃圾..仲話要收錢xdd
之後又話佢好煩..好釆佢吾係同我地搭一架車姐!.!
之後我地4個!.!
佢地係咁講野'
但係我就好少講野!.!
因為我比人鬧完-.-
吾想講野@.@
永遠我同佢對望都會比呀Dick睇到同比佢係咁係度講-.-
又講埋d我冇得答既問題@.@
e.g.你同呀jeff拍拖呀@.@
我吾知可以講咩''
自從個次之後'
d人走過同我黎講野''
都係話你個呀jeff呀.
等等既說話@.@
講到好似我ba住呀jeff咁-.-
吾高興...(雖然.....)
[秘密]



2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


11/11開心+吾開心!.! 開心 分類: 霈@ 之情感日記

吾開心係...
今日既his.ct'
相信大家都係xd'
吾提啦'

今日食lunch'
得我地4個!.!
好開心!.!
番到去dick哥叫我做j太我竟然應左-.-
呵呵!.!
完全o左'
其實琴日我都好傷心架啦;;
你仲同我講埋d咁既野'
我cry左出黎呀!.!
不過大部份都吾關你事既..

我都好想睇你比賽@.@
但係真係吾知得吾得呀!.!
放心啦'
就算我冇去睇你..
我心靈上..點都有支持你既!.!
得啦xdd
十卜你呀!.!



2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


9/11我不需要你!v! 傷心 分類: 霈@ 之情感日記

我不需要你!v!
我不需要一名家姐))
如果給選擇'
我寧願孤單一個**
近來我經常跟我家姐吵!.!
今日我又哭了!.!
我想要一名社工!.!
一名可能輔導我的社工!.!
因為我好吾鍾意呢個家@.@
真的想有人帶我走!.!
帶我走'
不要再在這裡!.!
我好想用粗口鬧佢'
又或者了結生命@.@xdd
可是想着你!.!
我就真的不會想死!.!
掛念你'
想到你'
就不會哭了