今日要早d番!.!
因為g.g.要操嗎!.!
操完上去一陣之後就見到佢啦@.@
小息好冷呀!.!
我地落左去食野-.-
小息之後個幾堂!.!
呀Dick哥又係度話我同jeff對望-.-'
雖然係事實'
有咩問題姐?!
lunch又係同佢地一齊食KFC'
冇咩特別野啦'
之後個幾堂'
Dick哥,RC同Oscar係咁玩我d野'
搞到我筆袋跌左係地下兩次!.!
FuCk'
打左鐘之後'
成堆男仔係我耳邊係咁講野'
我同呀Dick鬧緊邊個正到我筆袋跌'
跟住Oscar又講..
Billy就話咩多如繁星-.-
theodore就話我摸佢-.-
jeff又同我講野喎-.-
我當然答佢先啦xdd
好煩呀-.-
之後g.g個時.你地落左黎3次!.!
開心到爆@.@
比j.w.同yoyo知道左d野tim-.-
你竟然今日係heng on 落車!.!
得番我同你.
我冇野好講'
好多話題都係你帶出既!.!
今次有講bYeByE啦!.!
調位呀!.!
我真係好想同你地一齊..我地4個一齊就好了!.!
我要擺脫RC呀!.!
哭泣.....
聽日同後日都有野做-.-
慘///
|