SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 4
累積人氣: 3759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


14/2新年快樂+情人節快樂 開心 分類: 霈@ 之情感日記

happy new year!!!
情人節快樂~
希望大家係新1年開開心心
健健康康!
有情人既就希望你地幸福快樂
永遠一起吧
冇情人既就快d搵番個>.<
有目標既就快d表白啦~
比人拒絕吾緊要架!
最緊要你有講過
對得住自己吧~
(某:講到咁勁..你自己呢!?)
好~講番自己
的的確確我係有鍾意既人~
但係..我講吾出口~
曾經有d想去講~
問佢我衰吾衰~
但係佢連答都冇答就off左~
我吾知可以點呀~
咁多人鍾意你!
講真我冇咩把握
你有咁好!
點會掛住愛情呢d野呀~
有人叫我同你講
但我連電話no.都冇
今日你又冇0n msn
可以點呀?!@
好想好想好想同你講愛你呀~
之前係喜歡
宜家係愛!!!!!
係愛呀!!
雖然我都認為自己吾會同你...
但係...講左對得住自己~
但係講左就怕會連fd都冇得做~
又怕講左我地會吾長久~
God~
我係上年玩到今年2點15分先訓炸-.-
年尾玩到年頭xD
掛住玩tim xD
 

 



2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


13/2殘酷遊戲 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

誰能用毅力便換來感情 誰憑施捨可保得住慘勝
如何用魅力便換來感情 註憑心死可保得住知已

你有多大量 亦未敢領我的情
我有多大量 亦未懂處理感情
 
但就算是惡夢 拒絕甦醒
我就算是漂亮 你亦討厭

如何用玩命 換來溫柔
如何用玩樂 替代感情
 
如何比她好 一樣不夠
誰能比她好 一樣慘勝

談情像奮鬥 共誰在鬥
原來
像奮鬥未能在鬥

沒人道別亦知一早要走
沒人道別未知今早要走

其實自命受苦都只因我能離不離
原來自願受苦都只因我太愛得起

看著對你愛得彷似愛情又避不避
看著要你愛他好似愛情又像分離

若能耗盡力氣 去捕捉你
若然耗盡力氣 去預祝你

亦能剩下自己可挽救自己
若然剩下自己可愛著自己

*我也知越是幻想不准想你更記得起
* 我也知越是夢想不准想你更記得你

我在故意去將苦澀替代寂寞滋味
我在有意去將所有替代以你的味

用殘酷遊戲 製造卑微
為愛情遊戲 去掉低我

自由自在莫非慘過永遠受氣*
自己自願莫非慘過永遠恨你*

對你怎麼好 亦無所圖 同情分多少 都也得到
對你這麼好 亦無得到 如何分開躲 都也不夠

明明避過你 未憑命數 明明極易活得比死更好
明明恨過你 又曾愛你 明明極易恨得想死也好

*我也知越是幻想不准想你更記得起
* 我也知越是夢想不准想你更記得你

我在故意去將苦澀替代寂寞滋味
我在有意去將所有替代以你的味

用殘酷遊戲 製造卑微
為愛情遊戲 去掉低我

自由自在莫非慘過永遠受氣*
自己自願莫非慘過永遠恨你*

我也知道遠處有人愛惜我知做人無求最好不過
我也知道遠處有人愛惜我知愛人無求最好不過

我肯知錯也是錯 我想知道也做到
我肯知你也是對 我敢想到也忘記

埋頭事業便令大家好過
埋頭愛侶便令大家好過?!

其實自命受苦都只因我能離不離
其實自願受苦都只因我再愛不愛

看著對你愛得彷似愛情又避不避
看著對你愛得彷似愛情極度滋味

若能耗盡力氣 去捕捉你
若能道別力氣 去認識你

亦明如何才可釋放我傷悲
亦明如何才可知道我傷悲

*我也知越是幻想不准想你更記得起
* 我也知越是夢想不准想你更記得你

我在故意去將苦澀替代寂寞滋味
我在有意去將所有替代以你的味

用殘酷遊戲 製造卑微
為愛情遊戲 去掉低我

自由自在莫非慘過永遠受氣*
自己自願莫非慘過永遠恨你*

若然被嫌棄 也是天理
若然在恨你 去恨死你

自憐自虐自討苦吃貴客自理
自然自問自討苦吃再去恨你



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


12/2搜神傳 分類: 霈@ 之情感日記

改歌:黑:原本 其他:改歌--:講緊自己 :講緊天使 :講緊他  :他們兩個人 粉紅:亂寫

當初膚淺 得你恩寵似升仙 天有眼
只因膚淺 當我感觸似細水 心再痛

當真糊塗 未曾發覺我該俯瞰南極快沒有冰山
當小孩時 未曾發覺你我感情如像快沒有的冰

當初專心 等你燭光晚餐 從沒有認識蠟燭怎樣消散
根本傷心 等你開心到底 從沒有認識大家怎樣失散

當你的光環 暗過世間火柴何用困在五指山
天使的光環 騙過世間感情原來你沒有真心

而神跡失靈才知天大地大轉得快
而人的感情明知怎樣也被轉得快

夢幻的生涯無非拖手逛街
期求的生活並非拖手逛街

怪得誰 要敬拜你便沒視力靜觀世態
記得誰 要敬愛便沒毅力靜心愛你

忘掉誰是你 記住我亦有自己見地
如何忘掉你 記住你亦有自己快樂

無論你幾高 身價亦低過青花瓷器
無論幾開心 升價亦低過灰色桐器

評核我自己 只顧投資於愛情
評核你自己 不會投資於愛情

困在你小宇宙損失對大世界的好奇
困在你這宇宙損失對大世界的愛情

回味誰是你 往日有甚麼品味
原來你是我 往日有什麼所有

只要敢遠飛 亦能自創我的搜神記
只會肯遠飛 亦能放棄我的感情線

磨練我自己 做人目光高過聚散分離
回味你自己 做人什麼低過自己的人
 
就憑你 相愛大不了提升演技當做戲
就忘你 相愛大不了記住愛情當做戲

從前只懂情人的感動力量 最珍貴
從前不懂情人的感動力量 最傷痛

未洞悉小巷大街遍地華麗
未認識小時大家遍地妨礙
 
昂起頭 看遍世界我也會有我的氣勢 
看起來 你會見世界也會有我的愛侶

忘掉誰是你 記住我亦有自己見地
如何忘掉你 記住你亦有自己快樂

無論你幾高 身價亦低過青花瓷器
無論幾開心 升價亦低過灰色桐器

評核我自己 只顧投資於愛情
評核你自己 不會投資於愛情
 
困在你小宇宙損失對大世界的好奇
困在你這宇宙損失對大世界的愛情

回味誰是你 往日有甚麼品味
原來你是我 往日有什麼所有

只要敢遠飛 亦能自創我的搜神記
只會肯遠飛 亦能放棄我的感情線

磨練我自己 做人目光高過聚散分離
回味你自己 做人什麼低過自己的人

就憑你 相愛大不了提升演技當做戲
就忘你 相愛大不了記住愛情當做戲

拋開你先識去審美 往後我便有自己見地
拋開我先識去講美 以後你亦有自己品味

無論你幾高 身價亦低過青花瓷器
無論幾開心 升價亦低過灰色桐器

評核我自己 只顧投資於愛情
評核你自己 不會投資於愛情
 
困在你小宇宙損失對大世界的福氣
困在你這宇宙損失對大世界的空氣

回味誰是你 往日有甚麼品味
原來你是我 往日有什麼所有

只要敢遠飛 亦能自創我的搜神記
只會肯遠飛 亦能放棄我的感情線

仇視我自己 若然目光高過聚散分離
仇視你自己 若然目光低過自信的人

奉承你 因往日雙眼無珠不停放大你
若然我 因往日傷後無漬不停再避你

想快樂不靠神跡 才懂創世紀
想快樂不再和你 如果再恨你 



2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


11/1放假啦~ 開心 分類: 霈@ 之情感日記

今日番到學校
athena比左chocolate我
話情人節快樂喎-.-
點會快樂呀-v-
之後我地諗住去傾project
點知..dick都話佢地8點傾-.-

athena同河童鬥快去搵麥sir
河童去左staff rm 4
athena去左dt rm
麥sir果然係dt rm
呵呵~
我地入到去
佢地企係門口等
我地係咁笑佢地lo~xD
跟住個幾堂都超悶~
順帶問:青梅竹馬未死得呀可?!
之後我小息做功課
做左一樣假期功課啦0,,0
係1樣呀...
只係一樣炸-.-
仲有勁多勁多勁多功課囉
吾知咩事
又話想我地呢個假期玩得開心D
relax下
哇-.-幾relax喎
討厭!!!
:L.S堂我係度change歌詞
搜神傳~
得閒post番上黎~
用左1日就可以change左
仲講埋個兩位人兄~
咩天使的光環..吾知咩q0.0
我會post架
比d意見喎-v-
放學諗住麥sie早放可以快d番屋企
點知0.0
r.chan走黎講左一大堆野-.-
help-.-
煩死了-.-
之後即刻bill番屋企
見到yuki媽媽~
同佢傾傾傾...
佢好吾捨得我咁喎xD
之後番到去沖涼~
就出左大埔~
點解today so hot!?
bill汗中
比個cm啦~
今日食團年飯xD
好味...
仲有b-day cake食
我生日呀..聽日-.-
開心開心xD
,再次希望你地cm



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


10/1天啊! 疑惑 分類: 霈@ 之情感日記

今朝番到去!
見到青梅竹馬~(天啊...佢竟然早過我)
佢問點解d人吾見哂(佢ls組的人)
我話:梗係啦..人地7:45分..個陣就8點啦-.-
無啦啦佢話:吾好再講4字成語~
God!我冇咁既意思-.-'
但係,,,佢似乎想我講~
咁我就成全佢.\_/.
天啊
今日好攰~
係Maths堂好想訓
但係..死都要頂埋落去-.-
Lunch之後~
食左藥....
係第2堂(eng ERS)
訓左...
對不起啊!
對不起r.chan
對不起我自己~
對不起父母~-.-
(某:吾緊要..只要你肯認錯,上帝會原諒你)
仲要起身時..R.cHAN係我面前~
哭....
未講tim~
英默得94分~
錯既:係every day~ 痴埋左~
哭哭哭!!!!
PTH
河童勁煩
問bell bell幾分
Bell吾講~
佢係咁係度估..頂~
頂死~
係咁自言自語!
咁我咪鬧佢囉~
點知比鄧sir啤~
妖..死河童呀~
==============
愛跟喜歡是不同~
對你的是愛,還是喜歡?
我自己都分不清了~
上課偷偷的望著你~
看著你笑就很想笑~
你的笑容很甜啊!
你的聲音也很甜!@.@
你..喜歡我嗎?!