SuKi ☜♥☞
這個是我的BlOg'請留cM=]
puipui__suki
暱稱: 雪Snow._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了Qz
21/6
死的感覺又回來>
><
18/6一切打回完形=)))
文章分類
全部 (179)
霈@ 之情感日記 (175)
愛情故事@suki作品 (2)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 792
今日人氣: 0
累積人氣: 3741
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


25/2好耐冇打qz了 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

唉,,
調左位lo
我竟然同gigi坐-3-
佢冇咩野
得個煩字
God
呢排心情好反覆
我連自己都吾知自己既感受
開心?!吾開心?!
我....冇咩心情打qz
我有作故事-3-
但係吾係好想打-3-
作完先算啦-3-



2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


只怪有你的出現 分類: 霈@ 之情感日記

原來我從未真心喜歡1個人
喜歡1個人
是一樣難得的事情
有人比你愛
算是很好嗎?!
儘管這一刻的我
再不管我喜愛的是誰
再不管愛情是什麼的一回事
但我看到為愛情煩惱的
不只是我一人
有些被人喜歡的:
你們儘管有多少人喜歡也好
有人珍惜
作為朋友的我
都很高興
但...那個真的是你喜歡的人嗎?!
你真的愛他/她嗎?
如果不是
你應該想一想
你為一時的快樂,開心
而傷到自己/別人
你,他/她會開心,快樂嗎?!

喜歡一個人
並不是一時
也許我都不能永遠喜歡同一個人
但...那個人不喜歡你
不代表你應該去放棄
因為當你停頓下來
你又會愛上第二個吧

看來我現在喜歡的人
就算不喜歡我
我..不會去想
只會好好的等待啊!
我們+油吧



21/2最後的一天-3- 感動 分類: 霈@ 之情感日記

聽日要番學啦-3-
今日係最後一日
當然要收拾心情啦*
但係睇黎我做吾到喎
今朝
11:50分先起身
同媽咪講good morning
佢就話
仲good morning?
又真係既-3-
琴日玩鋤大dee
玩到點幾兩點
有10蚊喎-3-
之後今日就咁晏起身啦
之後我地就出去食野-3-
跟住行行下
係馬路見到思晴喎-3-
開心到爆
我地仲攬埋一齊tim
我發現我地一傾完msn
第2日就會見面架啦xd
超開心~
之後就食野啦-3-
食完去左新港城
去左百街買野
之後玩猜燈謎啊
幾好玩啊!
番到屋企超悶爆-3-
睇黎我都要執下野架啦-.-



2010 年 2 月 19 日  星期五   雨天


19/2 1A BBQ 開心 分類: 霈@ 之情感日記

今朝Lemon爸車我地=]
本來有Yuki,Wing,Lemon同我
點知Yuki吾黎得~
所以得我地3個=[
之後去到一落車
God
Lemon爸話..
有架的士喎
應該係你d同學
我就望過去~
就見到Dick佢地啦~
跟住見到Billy佢地
再見到Amy
好開心呀=]
吾會得我1個咁悶呀嗎=[
一見到佢地就即刻抱抱=]
Amy無啦啦比左袋野我
係佢同Rachel送比我既生日禮物
收到佢地送既禮物都好開心架啦=]
不管係咩xD
但係...竟然令我最開心既就係
有鬆弛熊(白色同啡色)同埋筆袋,...
全部都係鬆弛熊架~!
超開心囉~
好多謝rachel同amy呀=]
講番bbq~
去到竟然落雨=[
正左個爐超耐先得
仲要煩到athena爸-3-
我地有'香檳'飲
開心呀~
不過爆左0.0
玩集體game
估野估到kai
跟住玩誠實與大膽~
今次個個玩大膽xD
好釆冇簡ture
吾想比人質問
有鍾意既人就實比人唱
冇既就係咁比人問..係吾係呀
都吾信既-3-
不過今次好似冇咩咁好玩-3-
算啦..
都好過玩拖手個D啦
但係係玩之前竟然比MARCO哥阻住囉=3=
我地玩又關佢事?!
佢有野爆比我地知咩?
爆我地D野就會~
最尾有人用方法正走左佢囉
跟住就玩玩玩=3=
無啦啦D人走哂去第2度-3-
我,ATHENA,AMY,RACHEL就照坐係個度-3-
聽歌~
之後我同athena去執野-.-
無啦啦rachel就話吾見左手機-3-
仲搜埋袋-.-
好釆冇違禁品xD
rachel..吾好吾開心啦=]
手機冇左就算啦~
向好個度諗=]
有新手機b0r~xD
開心番啦=]
之後我地就走囉
同athena,shirley,sammi
跟住見到dick,billy,oscar,theodore,leo,kelvin
等299等到死=.=
之後勁多人係富寶落=[
得番shirley
同我兩個女仔-.-
仲有3個男仔-.-
下一站
shirley走埋囉=.=
比3條友係度串-3-
番到去第1時間睇魚魚-3-
好掛住佢呀xD
琴日撈番黎架-.-
無野比佢食tim

我見咁耐冇打先打咁多野炸xD
我的運情-.-
-------------
不知為什麼對愛情沒信心了
我想..是因為因為..那個吧
他對我真的重要嗎?!
可以說1點都不重要啊
我現在認為他好像不存在
好像消失了一樣-3-
很好吧~
忘記愛情
拍拖啊?!
會..不會是現在-3-
很想很想找的是真心愛我的人
不是你,更不是他啊
等...我會等~
努力.上課吧!!!!!!






2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


感情..又再亂~ 無奈 分類: 霈@ 之情感日記

我再愛你嗎?1
今天想起你又再哭了啊!
你真的傷得我太深了
我真的忘了你
但是想起你的說話
又真的傷了
你真的太殘酷了~
殘酷game
果然係愛情!
我對愛情真的沒大信心