11月囉'
新既1個月又係1個新開始'
之前講過隨著時間1分1秒過去
我對你既愛1點1滴咁少'
究竟仲要過幾多分鐘?幾多秒?我對你既愛先會完全消失?
連我自己都吾知>.<
但係我宜家知道既就係'
我對佢既愈來愈來愈少'
咁我d愛去哂邊呢?
去左你度呀-.-
對佢既愛愈來愈少
對你既愛就愈來愈多-.-
係真既'
到宜家你都未回答我既問題
咁姐係點呀?
我好想知=.=
不接受都係一個答覆'
雖然會hurt到我'
但係好過宜家估估下咁'
我真係吾想呀'
事實係殘酷架啦'
都吾係第1次比人拒絕囉'
你咪講囉'
你宜家只係逃避緊我既回答'
我可以點呀?
等呀?
要等幾耐呀?
最怕就係吾知要等幾耐-.-
等你回覆!
|