今年個生日冇乜特別.. 只係學校陸運會.. 冇乜野.. 我總是覺得跟家人過是最好的.. 不是說跟妳們過不快樂.. 只是..沒事了.. 我寧願今天是平時的星期四好了.. 今天發生了一點事.. 我應該開心的.. 可是我笑不出來.. 不說了.. 好煩..!! 祝自己生日快樂..!!
今日又開心左喇.. 放學果陣.. 我地去左手工藝.. 整玫瑰花.. 整得都ok架.. 不過我地係咁笑.. 哈哈.. 亞晞.. 我知道左你地想做咩啦聽日.. 跟住去左藍田買聽日陸運會d野.. 同mandy佬去百佳.. 笑死我.. 聽日就係我生日啦.. 好開心呀..^^ 大家祝我生日快樂喇..^^