今日..
放學果陣..我同mandy佬..婷婷..澄..晞..
玩到好開心..
係度笑..!!
但這不是重點..
由聽日開始..
我會用密碼鎖住個blog..
想知就問...
但係我未必答..!!
講番今日先..
我朝早同小息加放學都冇入a班..
我誓死唔再入a班..(除左lunch!!)
係你地搞到我唔想入a班架!!
係你地令我憎a班架!!
如果唔係為左mandy佬..
我一步都唔會入a班!!
我好憎!!
我諗你地都唔會想我入a班...
你地好衰呀..!!
憎死你地呀!!
小息,lunch果陣..
得我同mandy佬,婷婷企係出面發呆..
只有我地三個..
看見你們那麼開心..
不好意思走過去..
我依家得mandy佬,婷婷..
而足夠..!!
多謝細妹的擁抱..!!
呢幾日唔多想笑..
笑少左..
唉!!
算啦算啦..
聽日封blog!! |