DandElioN*❤SUPER JUNI0R*❤HEY!SAY!JUMP!❤BIBI°×*
對不起`
不是妳的錯`
puishun1995
暱稱: ◆°小蒲信紙°×* ❤H[SJ]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog~
對不起`
笑=]
想得太多`
自己的地方在哪?!
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


開心左d.. 分類: 日記*=]

今日..
都冇乜野..
只不過係一d小事姐..
可能你地覺得我唔入a班..呢個行為好白痴..
但係我唔知點解..
由星期二開始..
個種feel..望住a班有d怪怪地..同埋好陌生..
不過我星期一就入番a班..比d時間慢慢去適應番..
bo你話亞晞佢地唔會唔理我..
你敢做擔保..
但你會唔理我丫嘛..
講笑..

現在我不是恨a班..
我只是害怕..!!
為什麼就不能好像以前一樣..
那麼開心...
我好想你再叫我做妹妹

2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


不想再理.. 分類: 日記*=]

今日..
放學果陣..我同mandy佬..婷婷..澄..晞..
玩到好開心..
係度笑..!!
但這不是重點..
由聽日開始..
我會用密碼鎖住個blog..
想知就問...
但係我未必答..!!

講番今日先..
我朝早同小息加放學都冇入a班..
我誓死唔再入a班..(除左lunch!!)
你地搞到我唔想入a班架!!
你地令我憎a班架!!
如果唔係為左mandy佬..
我一步都唔會入a班!!
我好憎!!
我諗你地都唔會想我入a班...
你地好衰呀..!!
憎死你地呀!!

小息,lunch果陣..
得我同mandy佬,婷婷企係出面發呆..
只有我地三個..
看見你們那麼開心..
不好意思走過去..
我依家得mandy佬,婷婷..
而足夠..!!
多謝細妹的擁抱..!!
呢幾日唔多想笑..
笑少左..
唉!!
算啦算啦..
聽日封blog!!