今日又落雨..
冇哂心情..
晏晝..去左藍田..
家姐話買信紙..
跟住我就同佢講[用CheaP sHuN信紙..]
佢話:[你係迷覺得好好笑..]
我話[係呀!!]
跟住隔左一陣..
佢好正經咁同我講..[你大個可以開間公司叫CheaP sHuN信紙]
我話[好]..
mandy佬開間叫CheaP MaN信封...
兩間一齊發展!!!
好野..諗起都開心..(成個白痴仔咁..=.=)
不過都幾好..呢個提議唔錯唔錯..
今日算係咁..
不過d功課做到我想死..
特別係englishbuilder..麻煩到死..
唔做又唔得..
做又做到想死..
都唔知咩學校黎..
麻煩到死..
10月10日..期待中..
倒數5日..!!
|