今日我陪左mandy佬去apm買野.. 係果度行左好耐. 跟住去左食野.. 之後又去apm行... 行到悶去左mandy佬屋企.. 其實我有目的..哈`!.. 跟住就番左屋企.... I♥SJ!!
↑呢個係大表姐個女
好耐冇打喇..
呢幾日我番左深圳3月23日至3月25日..
去左我大表姐屋企..我大表姐個女好得意呀..
佢仲記得我..佢叫羽軒呀..
呢幾日我同佢玩得好開心呀..
我仲記得佢成日發我脾氣..但過一陣又係佢自己理我..
佢大過女左..靚女左^^
佢第一次同我[表白]...
係3月25日..我地要番香港..
我同佢講:我食完飯就要番香港
佢話(普通話講):我喜歡你
我當場呆了..我好開心..
臨走前..呀媽叫佢咀我呀媽..佢咀我呀媽塊面..
我叫佢咀我..佢同我咀對咀..咀左三下..
我二家姐叫佢咀我二家姐..佢唔肯..笑死我...
我地走..佢係度喊....
其實我都好唔捨得佢..呢個都係↓