DandElioN*❤SUPER JUNI0R*❤HEY!SAY!JUMP!❤BIBI°×*
對不起`
不是妳的錯`
puishun1995
暱稱: ◆°小蒲信紙°×* ❤H[SJ]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog~
對不起`
笑=]
想得太多`
自己的地方在哪?!
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 9 月 16 日  星期二   晴天


唔知點講好...=.= 分類: 日記*=]

今日..我俾左封信比mandy佬...
佢回左信比我...

令我好嬲..但我冇點做..
我竟然寫左一封我自己無法相信既信..
我竟然...同佢講sorry...

同時地..
佢寫左一封我唔想聽..唔想睇既野..俾我...
我也沒點做..只好密密地接受..
係因為佢係我既知己...

即使佢寫到幾絕..幾無情都好..
我都會接受..我都忍..
係因為我真的真的不想失去她...

係最後封信...
佢同我講我封令到佢傷心既時候..
我真的真的很想哭...
但我睇到最後..
我竟然笑左..
也冇事了...
但我會記住你今日所做既野..所寫既野..

即使發生咩事都好..即使大地震都好..
佢都係我既知己..永遠都係...
我不想再回信比你..
係因為我唔知會寫左d咩..
亦都唔想令你唔開心..

有時我覺得自己好荒謬..
明明就係我寫自己的真心話俾你..
又驚你嬲..又驚你點點點...
最後我都係同你講對不起..
我情願我自己冇寫過d荒謬既說話..
都唔願意同你講對唔住...
但我都係做左呢d咁q荒謬既野..
我...我覺得自己真係好傻..好荒謬..
但始終你都係我既知己..
無論點都好...
你永遠都係我既知己..

突然覺得自己打呢d野..好似個同性戀..
但我唔係..我係正常的.

呢一刻..
我好想喊..
我好想擁抱一個人在哭..
但我知冇呢個機會..

2008 年 9 月 13 日  星期六   晴天


對愛既人所講既野...=.= 分類: 日記*=]

我所愛的是喑戀..
是沒有結果的..
他已有女朋友了...
現在我愛的人是我的朋友..我的家人..

部電腦個mon壞q左..
依家用手提電腦打的..

聽晚唔知去邊好..
聽日同老公(啊樂)^^出去..
笑死我...
好了..唔打喇..