今日lunch果陣..
大家係勁無聊...
幫啊圓做喪禮..
但係好開心..=_=
我係勁笑lo..
唔知發生咩事..
放學既時候..
mandy佬同我講話bobo會幫我地嘈王少香..
結果都係冇..
走左去練波..
不過算啦..
王少香都走左..
王少香..你算吧啦..
有個c班既人同我個朋友講話你:[你好cheap呀..成日講大話]
又話憎我..
憎啦憎啦..
我唔介意..
你呢種朋友..我先唔稀罕..
我一定要開心比你睇..
我唔會再喊..愈諗你d野愈討厭你..
我同大家講我係特登架..
講番今日..
我成日都係度笑..
唔好笑既野都係度笑..
已經痴左啦!!
真係至從喊完之後..
我就變成咁喇..
我同你講..
我依家不知幾開心呀!!
|