今日我遲左起身.. 理所當然遲左出門口.. 竟然比我見到佢.. 佢向人表白..噢!!! 我的心碎了.. 也很心痛.. 我竟然聽到我唔想聽既野.. 我知係冇結果架啦.. 但我係鍾意佢... 心碎了..亦唔想去諗佢.. 所以我決定放棄...他 [把愛放開`把心打開`] 我相信遲早我會變雙性戀... 因為唔再想去單戀一個人..
唉!! 係1a班既時候..我從來唔做中文,歷史功課.. 但依家..要做.. 極唔想做囉唔該.. 默書又係唔溫果種人.. 好掛住ms.ho.. 我鍾意佢教..點都好..我最敬愛老師就係佢.. 太喜歡佢.. 比起Hey!Say!Jump..Super Junior.. 我更喜歡Ms.Ho...^^ I♥Ms.Ho.. ♥H[SJ]..