今日..
同mandy佬去左apm..(又係apm)
同佢行左一陣..買左支筆..
之後就去左m記坐...
食左d野..
之後再番左屋企..歷時三個鍾...
成日都係行apm..
apm係一個好好既地方..
行街,,睇戲,,食飯三樣齊哂..
一個商場..三樣野包哂..=.=
yo到爆...
跟住番到屋企都無野做..
去左買野..
買益力多...一日一支..快高長大!!(白痴仔)..
我突然之間諗起f.1d野..
諗起同你嗌交既日子..
點樣好番..點樣再玩得好開心..
又再點樣嗌交..
為左d咩嗌交...
諗起果陣真係好懷念..
我地為左對方流左幾多眼淚..
到依家我都好記得..
我地又一齊笑..
仲要笑得好開心..
我地可以好快好番..可以為左一d小事..而嗌交..
好可能某人係我地當中挑撥離間..
又或者..
如果唔係某人既話..
我地唔可以感情咁好..對不對..??
到依家f.2..
冇左某人..我地可以好開心咁玩..
正正因為咁..我地d感情係好好..
依家你笑..我就笑..
你喊..我就喊..
我地真係真係d感情可以好成咁..
要多謝某人..十分感激..!!
我唔知點解..同你玩既時候我好開心..
有時我覺得你霸佔左我..
拎走左我既自由..
但...我就係鍾意咁..
我鍾意你霸佔我..
鍾意你拎走我d自由..
我就是喜歡..
我們要一直好下去..
不要再吵架..
我知這是並不可能的..
不過這樣蠻好的..
我地可以增進我們的友誼..
[因為眼淚,友情日益加深 ]
[因為痛苦,漸漸變得成熟 ]
忽然之間..諗起呢d野..
好有感慨...
呢隻色..我係唔會討厭的..
就如你一樣..我是不會討厭你的..
倒數3日!! |