DandElioN*❤SUPER JUNI0R*❤HEY!SAY!JUMP!❤BIBI°×*
對不起`
不是妳的錯`
puishun1995
暱稱: ◆°小蒲信紙°×* ❤H[SJ]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog~
對不起`
笑=]
想得太多`
自己的地方在哪?!
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


根本就混唔入你地.. 分類: 日記*=]

今日放學既時候..
我地幾個去左油塘..
你地都玩都好開心.

呢一刻..
我發現我根本混合唔到你地..
你地實在太過過分..
我真係唔可以好似你地咁..
我係迷應該好似果d乖乖女咁..
放學準時番屋企..
但係我可以做到咁乖咩..
眼見你地去玩..
自然地就會跟你地一齊玩..
但我真係真係唔可以好似你地咁痴..
有時我係度諗你地係a班好開心..
可以痴左線..
我並不能這樣做..
果一刻...快哭了..
我覺得好煩呀..
番屋企又比人鬧..
又同二家姐嗌交..
我想離家出走..
唔想比人理..
我哭了..真的哭了..
算了..
不想再說下去了...

2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


2008-10-7 分類: 日記*=]

今日..
同mandy佬去左apm..(又係apm)
同佢行左一陣..買左支筆..
之後就去左m記坐...
食左d野..
之後再番左屋企..歷時三個鍾...
成日都係行apm..
apm係一個好好既地方..
行街,,睇戲,,食飯三樣齊哂..
一個商場..三樣野包哂..=.=
yo到爆...
跟住番到屋企都無野做..
去左買野..
買益力多...一日一支..快高長大!!(白痴仔)..

我突然之間諗起f.1d野..
諗起同你嗌交既日子..
點樣好番..點樣再玩得好開心..
又再點樣嗌交..
為左d咩嗌交...
諗起果陣真係好懷念..
我地為左對方流左幾多眼淚..
到依家我都好記得..
我地又一齊笑..
仲要笑得好開心..
我地可以好快好番..可以為左一d小事..而嗌交..
好可能某人係我地當中挑撥離間..
又或者..
如果唔係某人既話..
我地唔可以感情咁好..對不對..??

到依家f.2..
冇左某人..我地可以好開心咁玩..
正正因為咁..我地d感情係好好..
依家你笑..我就笑..
你喊..我就喊..
我地真係真係d感情可以好成咁..
要多謝某人..十分感激..!!
我唔知點解..同你玩既時候我好開心..
有時我覺得你霸佔左我..
拎走左我既自由..
但...我就係鍾意咁..
我鍾意你霸佔我..
鍾意你拎走我d自由..
我就是喜歡..
我們要一直好下去..
不要再吵架..
我知這是並不可能的..
不過這樣蠻好的..
我地可以增進我們的友誼..
[因為眼淚,友情日益加深 ]

[因為痛苦,漸漸變得成熟 ]
忽然之間..諗起呢d野..
好有感慨...
呢隻色..我係唔會討厭的..
就如你一樣..我是不會討厭你的..
倒數3日!!