琴日發生左果d野..
搞到我好唔開心..
算啦算啦..
唔諗喇..
聽日就係mandy佬生日..
唔知去邊好..
我想同你好似之前咁笑..
開心d迷仲好..
明明就冇乜野..
講下笑姐..
點解永遠都係咁..
可唔可以講野既時候..
唔好咁冷淡..
我已經專登同你講野..
唔講喇..
約定證書:
吵架也好..
鬥嘴也好..
開心也好..
出氣也好..
我們勾勾手..
答應大家..
當1輩子的朋友..
你仲記唔記得..??
二百年後再一起`
應該不怕旁人不服氣
`團圓或者晚了廿個十年`
仍然未捨棄
換個時代再一起`
等荊棘滿途全枯死`
這繁忙很悠長`
亦決心等到你..等得起!! |