今日..
我同mandy佬嗌交..
唔知算唔算係啦..
搞左成日..
係唔知幾時..佢喊左..
佢同我講..睇完之後唔知點好..=.=
本來我都想喊..就喊得出果陣..
啊愛叫我唔好喊..
我又唔想比佢知我喊..所以就冇喊到..
跟住..我寫最後果封信比mandy佬既時候..
我想叫婷婷比佢..
叫極婷婷都唔應我..=.=
跟住我就叫張芷晴拎比mandy佬..
我就入左班房..
冇人理..亦唔想比人理..
其實我想講既係..
唔好覺得係mandy佬既錯..
錯在邊個都唔知..
其實因為有誤會..所以就............
不過放學都冇野啦...
[吵吵鬧鬧才是我們的相處方式..]
倒數7日..
琴日冇倒數.. |