DandElioN*❤SUPER JUNI0R*❤HEY!SAY!JUMP!❤BIBI°×*
對不起`
不是妳的錯`
puishun1995
暱稱: ◆°小蒲信紙°×* ❤H[SJ]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog~
對不起`
笑=]
想得太多`
自己的地方在哪?!
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天


lunch... 分類: 日記*=]

今日朝早..發現自己病q左..=_=
lunch果陣..
bobo同佢d朋友唔知玩乜野..
玩到勁high..

之後放學..
我同mandy佬,澄,婷婷,zoe見到bobo..
我地就去跟蹤bobo..
跟跟下..
唔見左bobo..
我地就走去m記食雪糕..
勁矛盾..
病左仲食雪糕....=.=
仲病得犀利..
打呢篇野果陣..
打左勁多個[乞次]..
病到星期四..
唔洗番學仲好...
哈哈~~

2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


正式絕交... 分類: 日記*=]

今日lunch..
bobo走左過去c班叫王少香出黎..
王少香冇理佢..
搞左好耐...我聽到其他人講..
王少香喊....
bobo開始內疚...唔知點算好...
我聽到其他人話我..做咩搞喊佢..點點點..!!
~妳喊咩呀?我做過d咩呀?!我有冇話妳呀?
妳之前講我唔好..我個陣都冇出聲..
我都未出聲..妳喊咩呀?!?!?
我心諗又係我錯囉..咩事呀..
即係當初我唔叫bobo鬧佢..
就咩事都冇...
嬲得制..喊左!!!
喊左陣都冇野..但我知mandy佬仲喊緊...
我拎左亞晞把介刀..
走去toliet介自己隻手..原來英文堂已經介左...仲介得深d..
出番黎都冇事...

不過我同左王少香講絕交..
一刀兩斷....
佢話好...........
突然之間覺得自己好衰...
不過算啦...
絕左就係絕左..冇得再做朋友.....