今日朝早..發現自己病q左..=_= lunch果陣.. bobo同佢d朋友唔知玩乜野.. 玩到勁high.. 之後放學.. 我同mandy佬,澄,婷婷,zoe見到bobo.. 我地就去跟蹤bobo.. 跟跟下.. 唔見左bobo.. 我地就走去m記食雪糕.. 勁矛盾.. 病左仲食雪糕....=.= 仲病得犀利.. 打呢篇野果陣.. 打左勁多個[乞次].. 病到星期四.. 唔洗番學仲好... 哈哈~~
今日lunch.. bobo走左過去c班叫王少香出黎.. 王少香冇理佢.. 搞左好耐...我聽到其他人講.. 王少香喊.... bobo開始內疚...唔知點算好... 我聽到其他人話我..做咩搞喊佢..點點點..!! ~妳喊咩呀?我做過d咩呀?!我有冇話妳呀? 妳之前講我唔好..我個陣都冇出聲.. 我都未出聲..妳喊咩呀?!?!? 我心諗又係我錯囉..咩事呀.. 即係當初我唔叫bobo鬧佢.. 就咩事都冇... 嬲得制..喊左!!! 喊左陣都冇野..但我知mandy佬仲喊緊... 我拎左亞晞把介刀.. 走去toliet介自己隻手..原來英文堂已經介左...仲介得深d.. 出番黎都冇事... 不過我同左王少香講絕交.. 一刀兩斷.... 佢話好........... 突然之間覺得自己好衰... 不過算啦... 絕左就係絕左..冇得再做朋友.....