DandElioN*❤SUPER JUNI0R*❤HEY!SAY!JUMP!❤BIBI°×*
對不起`
不是妳的錯`
puishun1995
暱稱: ◆°小蒲信紙°×* ❤H[SJ]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog~
對不起`
笑=]
想得太多`
自己的地方在哪?!
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 9 月 24 日  星期三   颱風


哭了.. 分類: 日記*=]

琴晚..
我打完之後..
bobo幫我..鬧喊我..
佢講左d我認為幾岩既野..
不過我都係喊左..

真係唔值得為左呢d咁既人喊..
我以後同你一刀兩斷..
誓不兩立.
我講得出..做得到..
我唔會再為左你講果d野而喊..
簡直係荒謬..

在此感謝bobo同mandy佬

講番今日..
唔洗番學..幾好..唔錯
不過好悶..

2008 年 9 月 23 日  星期二   晴天


好唔開心lo唔該.. 分類: 日記*=]

呢幾日發生左好多野..
王少香sd左一段歌詞比我..
之後我同佢講話..我睇左喇..
佢就同我講話[不如我地算la]..
講左好多野..
搞到我地好似拍拖咁..=_=

我唔想聽埋呢d野..
唔想理..
我好唔鍾意lo..唔該..

都唔知好嬲定好笑..
荒謬!!!
簡直係荒天下之大謬..
唔好以為我唔知你d野..
我唔講出黎..我比面你咋..
我一定會講..
不過唔知幾時姐..
我知道一定有人會支持我..
佢就係..
mandy佬喇..哈哈..

唔知用咩方法姐..
我一定會諗辦法..!!

好唔開心..
想喊又喊唔出..
又覺得唔值得喊喎..
唉!!
唔知自己想點..
今日落雨..
搞到我更加唔開心..
想約啊圓出黎飲..
佢又唔舒服..
算....!!!!!!!

成日係度諗..
佢點解會咁..
可以咁做..
想嘈佢又唔係..
唔嘈佢又覺得對唔住自己..
做人真係唔可以咁善良..
學啊圓講做人唔好咁善良..

其實我一d都唔善良..
不竟佢都係我第一個識既人..
如果唔係呢個原因..
我早就嘈佢好耐..
我已經忍左好耐..

當我知道你d野既時候..
我好嬲..好想嘈你..
但我冇咁做..
依家係你比呢個機會我架..
唔好話我絕..
我一d都唔絕..
當初係邊個話我係果d扮受歡迎..
扮哂係大家姐咁..
諗下啦..
愈講愈激動..
你係芊面前講一番說話..
係我面前講另外一番說話..
你夠啦..
成日話想發我脾氣..
好...我俾呢個機會你..
你即管發脾氣喇..
睇下邊個激動d..
我都想發你脾氣..
我知你對我好好..
但mandy佬對我更加好..
mandy佬係成日都發我脾氣..
但我比迷得囉..
我接受..我肯比佢發脾氣..
佢想點我都無所謂..
我接受呀..我覺得唔緊要..我點都無所謂..
佢係我既知己..
我點忍都得..
但係你我已經忍夠...
你既大話我都聽夠..
你既真面目..我已經知哂喇..
你唔好再話我點點點啦..
你行開d喇..
就算點..我都唔會去哄番你架..
呢d都係你自己拎黎架..
你唔好同其他人講我點對你差呀..衰呀..
呢d都係你既問題囉..
你要講之前..問下你自己做過d咩先啦..
把幾火..
你收啦..
我唔係你面前講呢d野..都已經好好啦..

你睇住黎..我遲早一定講..
依家好多人都唔鍾意你..
我同你講...
我依家唔妥你呀!!!!